רכילות עסקית

מנכ"ל מלונות דן אירח את הנשיא ושר החוץ היווני

רונן ניסנבאום אירח את נשיא המדינה יצחק בוז'י הרצוג במלון הרשת שבתל אביב כשזה הגיע לפגישה דיפלומטית יחד עם שגריר יוון שהגיע עם משלחת לביקור בישראל
מערכת ice | 
הרצוג וניסנבאום (צילום יחצ)
רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן קיבל השבוע בפתח מלון דן תל אביב את נשיא המדינה, יצחק הרצוג ואת שר החוץ היווני, ניקוס דנדיאס שהגיעו לפגישה במלון.
שר החוץ היווני הגיע למלון דן בתל אביב בליווי משלחת ממשרד החוץ בייוון לישראל, ובימים האחרונים הוא נפגש עם בכירי הפוליטיקאים בארץ. הגעתו של שר החוץ היווני מגיעה יחד עם הגעתו שר שר החוץ של קפריסין.
מנכ"ל מלונות דן, רונן ניסנבאום, המשמש בתפקידו בארבע השנים האחרונות, קיבל את פניהם של דנדיאס והרצוג, יחד עם מנכ"לית מלון דן בתל אביב, רמה אורם. השניים נפגשו המדינאים בפתח המלון.
מטרת בואם של הרצוג ושר החוץ היווני הייתה כחלק מפגישה רחבה יותר של חברי המשלחת היוונית ובכירים במשרד החוץ הישראלי על קידום היחסים בין שתי המדינות. המנכ"לים נפגשו עם בכירי משרד החוץ היווני והישראלי וליוו את המשלחות לאולם הפגישה שבמלון דן.
בהמשך השבוע ייפגשו שר החוץ היווני ושר החוץ הישראלי, יאיר לפיד, גם עם שר החוץ של קפריסין, ניקוס כריסטודלולידס שהגיע היום לירושלים לקראת המפגש המשולש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה