רכילות עסקית

צחי חג'ג' חוגג במסיבת יום הולדת לאשתו: מי הגיע?

יזם הנדל"ן צחי חג'ג', העומד בראש חברת הנדל"ן "קבוצת חג'ג'" יחד עם אחיו עידו, חגג אתמול יום הולדת לאשתו מזה כ-5 שנים רותם חג'ג', הברנז'ה כמובן הגיע
מערכת ice |  1
רותם וצחי חגג (צילום שוקה כהן)
רק לפני שבועיים וקצת חגג יזם הנדל"ן צחי חג'ג' יום הולדת במסיבה יחד עם כל הברנז'ה, מעדן בן זקן ועומר אדם ועד שר פיטנס ומיכל הקטנה, בניצוחה של אשתו מזה כ-5 שנים, רותם.
אתמול בערב (רביעי) הגיע תורה של רעייתו, המנטורית והקאוצ'רית, לחגוג את יום ההולדת שלה ויזם הנדל"ן, מראשי קבוצת חג'ג', ארדן לה מסיבה לא פחות שווה עם סלבס נוצצים שהתייצבו לחגוג לה 34 אביבים.

צחי חג'ג' חוגג עם אשתו רותם (מתוך הסטורי של שר פיטנס)
חג'ג', דוגמנית לשעבר וכיום מנטורית ומרצה, מתחזקת יחד עם בעלה איש העסקים צחי חג'ג' מעגל חברים מכובד בהחלט, וכמות הסלבס שהגיעו לאירוע היא מרשימה למדי, במיוחד כאשר בחוץ יש חורף מקפיא וזן אומיקרון חדש שמסתובב. בין הסלבס שנצפו היו הזמרת נסרין קדרי, רוסלנה רודינה ואושיית הרשת אלין כהן. 
בין החוגגים הנוספים שהגיעו ל"קפלה" ולא פספסו את ההזדמנות להגיד "מזל טוב" באופן אישי היו: שר פיטנס, מיכל הקטנה, ניבר מדר והחבר תומר טליאס, אירית רחמים ועמוס לוזון, נטלי דדון עם בן הזוג עמית פרליס, האבא הטרי אסי בוזגלו, מירי כהן ועוד.
 
בין חגיגה לחגיגה, אתמול גם פורסם כי קבוצת חג'ג', שבשליטת האחים צחי ועידו חג'ג', השלימה הנפקה בבורסה בתל אביב של סדרת אג"ח (סדרה י"א), שבמסגרתה גייסה חברת הנדל"ן 150 מיליון שקל. החברה זכתה בשלב המוסדי של ההנפקה לביקוש של כ-242 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוא בן 64 והיא בת 34.,..: הכסף מדבר (ל"ת)
    מוני 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור