רכילות עסקית

צחי חג'ג' חוגג יום הולדת, וכל הברנז'ה מתייצבת

יזם הנדל"ן חגג יום הולדת ענקית והופעה פרטית, וכל צמרת הברנז'ה התייצבה לחגיגות: מעדן בן זקן ועומר אדם, ועד החברים הקרובים של האחים חג'ג': שר פיטנס ומיכל הקטנה
מערכת ice |  1
צחי חגג (צילום מסך)
יזם הנדל"ן צחי חג'ג', הצלע מצוות קבוצת חג'ג' יחד עם אחיו עידו, חגג יום הולדת ענקית שהביאה את כל הברנז'ה לביתו, כאשר על החגיגה מנצחת אשתו מזה 5 שנים, רותם, שהובילה את עוגת יום ההולדת לצד ראשי הברנז'ה בישראל.
אל החגיגה בוילה הענקית של המיליונר הגיעו כמובן חבריו הקרובים מיכל הקטנה - מיכל ויצמן הנשואה לבעלי רשת מלונות בראון ניר ויצמן ובעלת אולמות הכושר שר פיטנס. אליהם הצטרפו יהודה לוי, עומר אדם ואחיו גל, עדן בן זקן, מור חממי, מירן בוזגלו, מעיין אשכנזי, שחר חיון ועוד.
בחגיגה זרמו הבשרים והאלכוהול ברמה הכי גבוהה, כאשר חג'ג' עצמו פרס את נתח הבשר היוקרתי, וריקודים לאורך כל היום, כאשר בני המשפחה והחברים התאספו באמצע גם להדלקת נרות חנוכה.
חג'ג' ידוע באורח חייו הבלייני, ורק לפני שנתיים הרים מסיבת יום הולדת ענקית בביתן 1 בגני התערוכה, ויחד עם אחיו עידו שגם זכורה מסיבת הענק שהרים בשנת 2014 ליום הולדתו ה-40 שההוצאות שלה מוערכות בלא פחות מ-רבע מיליון שקל. במסעדה הידועה שלהם, "פופ אנד פופה", מארחים השניים מדי שבוע ידוענים רבים בהופעות פרטיות.

הדוגמנית רותם חג'ג בירכה את בעלה כשלצידה שר פיטנס ואמרה: "אתה הירח הכוכבים, אהבת חיי, אוהבת אותך הכי בעולם מאחלת לך שתהיה בריא ומאושר ואת כל השאר אתה יודע לעשות לבד חיים שלי".
 
חג'ג' עצמה השיקה רק לפני כמה חודשים ספר - "קמה והולכת"המגולל את סיפור חייה המרגש אחרי שנולדה עם מום מולד שאיתו התמודדה בילדותה והפכה מאז למאמנת אישית.
רק בחודש שעבר בילה צחי חג'ג' יחד עם ראייתו בחופשה נוצצת בדובאי יחד עם שר פיטנס ובעלה. הרביעייה נראית מבלה במסיבה פרועה שכוללת הופעת מסיכות מרהיבה ומנות שף מפנקות שאף גרמו לכוהנת הכושר להצהיר שהיא היום לא שר פיטנס. לא רק ריקודים ומנות שף יש בטיול של הזוגות העסקיים, במהלך החופשה תיעד חג'ג' מכוניות יוקרה וכתב: "דובאי כמו דרק דובאי יכולה להיות".

עוגת יום ההולדת של ח'ג'ג'. צילום מסך
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צחי
    אילן 12/2021/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הכסף מדבר איזה אהבה ואיה בטיח
    סגור