רכילות עסקית

צחי ורותם חג'ג' במסיבת תחפושות נוצצת: למה בחרו להתחפש?

לא כל יום פורים, ולא כל פורים רואים מסיבת תחפושות מושקעת כמו זו שהשתתפו בה בחמישי האחרון צחי ורותם חג'ג', שר פינטס, לאה שנירר והרבה סלבס
מערכת ice | 
צחי ורותם חג'ג' (צילום אור גפן)
אנשי עסקים וסלבס מהשורה הראשונה חגגו בחמישי האחרון במסיבת התחפושות הנוצצת של סוכנות itm models של סוכן הדוגמנות עומר יערי בשיתוף Cupra, לקראת חג הפורים שיחול ברביעי הקרוב בערב.
ללא ספק את המסיבה הזאת לא הייתם רוצים לפספס. בין מי שנצפה חוגג בתחפושת היו איש העסקים צחי חג'ג' ובת זוגו רותם שהתחפשו לרוקיסטים עם בגדים שחורים ומבריקים, ופאה ששם על עצמו צחי. עוד נצפתה היא כוהנת הכושר והחיטוב שר פיטנס, שיחד עם בן זוגה עידן התחפשו להארלי קווין והג'וקר מהסרט 'יחידת המתאבדים'.

שר פיטנס ובעלה עידן (צילום אור גפן)
בנוסף, מי שהגיע בתחשפות מושקעת ומקורית הוא הזמר עומר אדם, שהתחפש יחד עם כמה חברים לחבורת פושעי ברמינגהם ('פיקי בליינדרז'). עוד נצפתה באירוע: אשת העסקים לאה שנירר.

עומר אדם עם עדן בן-זקן ובעלה שוקי (צילום אור גפן)
 
עוד הגיעו לחגוג: עדן פינס שגנבה את ההצגה בתחפושת 'אמא אדמה', מעיין אשכנזי ובן הזוג דור חי חמו שהגיעו בלבוש גלדיאטורים, אנה זק ובן הזוג רועי סנדלר שהיו קאובואים, יעל שלביה שהייתה שלגיה ללא נסיך, וגם היו עומר נודלמן, רומי פרנקל, עינב בובליל, עדן סבן, ג'וליה שחר, ספיר אביסרור, סטפן לגר, אור שפיץ, יהונתן מרגי, בן אל תבורי, לירן דנינו, רון אלוף ומור חממי, נטע ברזילי, עדן בן זקן ושוקי ביטון, נטע אלחמיסטר ורמי גרשון, ספיר אלחמיסטר, מאיה קיי, עדן מאירי, נועה בוג, אביב ראובן, בל אגם, שירלי לוי, שחר סאול ועוד רבים.

מעיין אשכנזי ובן הזוג דור (צילום אור גפן)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה