רכילות עסקית

גייטס עוקץ את מאסק: "טוויטר יכולה להיות גרועה יותר"

אילון מאסק, תיאוריות קונספירציות על החיסונים, הגירושים מאשתו והפגישה עם ג'פרי אפשטיין, מייסד מיקרוספוט ביל גייטס התייצב לראיון ב-BBC לאחר הוצאת ספרו וענה על כל השאלות הקשות: "אנשים צועקים עליי שאני עוקב אחריהם, זה דבר נורא"
מערכת ice |  6
אילון מאסק, ביל גייטס (צילום יוטיוב/ TED, ויקיפדיה, unsplash)
מייסד מיקרוסופט ביל גייטס התייצב לראיון נרחב בBBC ולא הפסיק לייצר כותרות: שבבים בחיסון של פייזר, הפגישה עם ג'פרי אפשטיין וגם עונה לביקורת של אילון מאסק.
בתחילת הראיון התייחס גייסט לאופן שבו התבטא נגדו מאסק בטוויטר ולהאשמות לפיהן הוא ביצע "שורט" במניות טסלה: "אין צורך שהוא יהיה נחמד אלי", באשר לדבריו של מאסק לפיהן טסלה המייצרת מכוניות חשמליות, מאיימת על מעמדו של מנכ"ל מייקרוסופט כפילנתרופ סביבתי, השיב האחרון : "זה לא קשור לשינויי אקלים. יש לי דרכים לגוון".
 
כמו כן הוא מתנגד לטענה שלבצע "שורט" למניות טסלה, הוא צעד שפוגע בסביבה: "הפופולריות של מכוניות חשמליות תוביל ליותר תחרות על מכירת המכוניות האלה. אז יש הבדל בין אימוץ מכוניות חשמליות, לבין חברות שהופכות לבעלות ערך אינסופי". כמו כן גייטס לא יכול היה להתעלם מעסקת טוויטר, ופנה למייסד טסלה: "אתה יודע, אילון, אני מניח שטוויטר יכולה להיות גרועה יותר. אבל זה גם יכול להיות טוב יותר,  אז נחכה ונראה".
גייטס ידוע כמי שהזרים מיליארדי דולרים לפיתוח חיסונים ברחבי העולם. בגוף התקשורת הבריטי מזכירים כי עובדה זו הפכה אותו מושא לטענות מוזרות ומופרכות על כך שהוא מנסה לעקוב אחר אנשים דרך החיסון. רבות מהתיאוריות הופצו ברשתות החברתיות ותפסו תאוצה בזמן התפשטות הנגיף. "במובנים מסוימים, אתה כמעט צריך לצחוק כי זה כל כך מטורף", הוא אומר לכתבת הערוץ מישל הסטין, "האם אני באמת רוצה לעקוב אחר אנשים? אני מוציא מיליארדים על חיסונים, אני לא מרוויח כסף על חיסונים, חיסונים מצילים חיים . אנשים צועקים עליי שאני עוקב אחריהם, זה דבר נורא".
 
גייטס שהודיע שנה שעברה שהוא התגרש מרעיתו מלינדה לאחר 27 שנות נישואין, סיפר גם על חייו האישיים: "החיים שלי מאוד שונים. הילדים שלי עזבו את הבית, האחרון עבור לקולג' לפני שנה. הגירושים מאוד קשים. זו הייתה שנה קשה".
הנישואים כזכור הסתיימו בדיווחים לפיהם גייטס ניהל רומן מחוץ לנישואים. במרץ חשפה מלינדה גייטס קיים פגישות עם איש העסקים, עבריין המין ג'פרי אפשטיין. "עשיתי טעות שנפגשתי עם ג'פרי אפשטיין. את יודעת, אולי האינסטינקטים שלה (של מלינדה) לגבי זה היו חדים יותר משלי" הוא השיב והוסיף :"כל פגישה שהייתה לי איתו יכולה להיחשב כמעט כמי שהסכים לקבל את ההתנהגות המרושעת שלו. אז זו הייתה טעות".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    גייטס מיתמם יש לו ולמודרנה פטנט
    הלא מחוסן 05/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ביל גייטס הודה שכבר ב 2019 הוציא פטנט יחד עם מודרנה על חיסון לקורונה.הרי לא היתה אז קורונה אז לשם מה הפטנט והחיסון? נקודה למחשבה.
    סגור
  • 4.
    לסיכום
    שעון מעורר 05/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על טעויות משלמים!! והוא עשה הרבהההה טעויות!!! הוא גם משקר!! והרבהההה!!! על הרבה!! בין השאר- עשה מליארדיםםםםם מעסקאות החיסולונים שלו!!!! שכולם ללא יוצא מן הכלל הם שקר נבזי ומזיק של תעשיית הפארמה המקוללת!!! מעניין למה שוב.. אף אחד לא מדבר על הפשעים שביצע נגד האנושות!!! בהודו.. בדרום אפריקה.. עם הניסויים והנשקים הרבים שפגעו במאות אם לא מליוני בני אדם!!!! מתי תפסיקו לאכול את כל השטויות שהאליטות מוכרים?!?!?! הם בתהליך.. סדר עולמי חדש.. אג'נדה 21... הכל כבר חשוף!!! תעשו שיעורי בית!! ?????? גייטס אילון וחברים - מקומם מאחורי סורגים. וזה בחסד. גדול!!
    סגור
  • 3.
    נגמר עידן גייטס... דינוזאור, ביייי (ל"ת)
    אריה 05/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • דינוזאור דיי מבסוט (ל"ת)
    שחר 05/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הלוואי וטראמפ יחזור לטוויטר (ל"ת)
    עשו לו עוול גדול 05/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ומה תשובתו לגבי התמותה מהחיסונים? (ל"ת)
    כמובן שלא נשאל 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור