רכילות עסקית

מאסטר שף ומשחקי השף מתאחדים? המפגש חוצה הקווים נחשף

מיכל אנסקי, אמה שרי אנסקי ואדווה דדון, נהנו אמש מארוחה ב"מחניודה" של השף אסף גרניט. היו חיבוקים, התרגשות והרבה אוכל טוב. האירוע תועד
מערכת ice |  1
מיכל אנסקי X LAB DIAMONDS (צילום שי כהן ארבל)
אירוע מרגש בביצה הקולינארית התרחש אמש, בערב הבילוי של מיכל אנסקי ביחד עם אמה שרי אנסקי והעיתונאית אדווה דדון, שיצאו אתמול בערב לאכול וליהנות במסעדת הגורמה הירושלמית "מחניודה" של השף אסף גרניט. 
 
אנסקי ודדון העלו תמונות וסרטונים מהארוע. באחת התמונות נראים יחדיו מחוייכים אנסקי הבת והשף גרניט - איחוד מרגש של כוכבי תוכניות האוכל "מאסטר שף" ו"משחקי השף". גרניט, כזכור, הוא לא רק הבעלים והשף של מחניודה, הוא גם שופט ב"משחקי השף" ברשת 13 בכל עונותיה.
בין השאר, העלתה מיכל  סרטון של אמא שלה שרי מתחבקת עם אסף גרניט וכתבה "חברות אמיצה של עשור+3". בצילום נוסף התייחסה מיכל לחיבוק במשפט "הרגע הזה היה מרגש מאוד".
אנסקי כתבה לגבי האירוע: "ישבתי באותו מקום הבר, עם אמא שלי שרי, פודית רווקה עם חלומות גדולים על אוכל. היום בסרוויס כל הטבחים מאז מבשלים את כל המנות בדיוק". אגב "פודית" (קרי מישהי שמתעניינת מאוד באוכל ומבינה בתחום), נזכיר ששרי אנסקי היא לא רק עיתונאית ותיקה ומוכרת: ברקורד שלה יש גם מספר ספרי בישול ידועים והיא נודעת כבשלנית חובבת מצוינת.
 
אדווה דדון, כתבת תחקירים ומגישה מחליפה בחברת החדשות, צולמה גם היא בסטילס ובווידאו לצד המשתתפים, כולל חיבוק עם גרניט. באחת התמונות שהעלתה, סיכמה דדון את הבילוי הקולינארי במילים: "ערב מושלם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אנסקי הביתה!
    גורדון רמזי 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנסקי נטולת כל ידע וניסיון בבישול משחקת אותה גסטרונומית, אשת כסקים, מנחת טלויזיה.... חלאס איתה כלומניקית במיטבה שעולה רוח וצילצולים.דוחה ומאוסה. עם שם המשפחה עשתה מעצמה מלכת אנגליה. ביזיון!
    סגור