רכילות עסקית

נועה רוזין תוביל קמפיין חדש בשווי של 250 אלף שקל

מגישת הטלוויזיה ויוצרת התוכן נועה רוזין נבחרה לייצג את הקמפיין של מעצב השיער אילן מרגלית, הקמפיין יצא לדרך בקרוב ויעלה בפלטפורמות הפרסום השונות
מערכת ice |  2
נועה רוזין (צילום שי יחזקאל)
אם התרגלתם לראות את נעה רוזין מגישה בטלוויזיה או בלוג האוכל הפופולרי שלה כדאי שתתחילו להתרגל גם לזה - נועה רוזין קוטפת קמפיין ביוטי חדש. מנחת הטלוויזיה נבחרה להיות הפרזנטורית של מעצב השיער ושגריר לוריאל פרופסיונל אילן מרגלית. הקמפיין שעלותו מוערכת בשווי של 250,000 שקלים צפוי לעלות בימים הקרובים בפריסת מדיה ארצית.
 
נועה רוזין שנחשבת לאחת ממובילות דעת הקהל הכי משפיעות במדיה הדיגיטלית בישראל, כעת עושה את צעדיה הראשונים בעולם הביוטי והאופנה תוביל את הקמפיין ותכנס לנעליה של לא אחרת מאשר הדוגמנית רוסלנה רודינה .

 
הקמפיין צולם בסטודיו של צלם האופנה ידוע שי יחזקאל וכחלק מהקמפיין התקיימה פעילות בעמוד האינסטגרם של נועה רוזין שקראה לנשים לבוא להצטלם לצידה בקמפיין מתוך שאיפה ורצון לייצר קמפיין בעל מגוון רחב של מודלים נשיים ובמהלך הפעילות נבחרו 6 נשים שונות שמייצגות מגוון רחב של נשים ונשיות. כאמור הקמפיין עתיד לעלות בימים הקרובים בהשקעה של 250,000 שקלים בפריסת מדיה רחבה הכוללת אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות ומגזינים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא יפה לה בפרופיל.
    רואה ברור 04/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהצד רואים שיש לה נחיריים כמו שני כונסי האויר של F-15.
    סגור
  • 1.
    אתם משווים את המכוערת הזו לרוסלנה??!! איכס!!
    יובל 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא ברור מה עבר לכם בראש שבחרתם אותה. לא קשורה ולא מתאימה.
    סגור