רכילות עסקית

סלינה גומז גייסה כ-100 מיליון דולר, סרינה ויליאמס השקיעה

סטארטאפ בריאות הנפש והמיינדפולנס של סלינה גומז, שנקרא Wondermind, גייס לפי הערכה הון של כ-100 מיליון דולר. הטניסאית הידועה, שצפויה לפרוש בקרוב, הובילה את סבב הגיוס כשהשקיעה 5 מיליונים
מערכת ice | 
סלינה גומז (צילום אינסטגרם)
סטארטאפ שהוקם על ידי כוכבת הפופ סלינה גומז, Wondermind, מגייס כספים להערכת שווי של 100 מיליון דולר, כאשר הוא מבקש לנצל את הפריחה במגמת המיינדפולנס.
קרן הסיכון של אייקון הטניס סרינה וויליאמס, Serena Ventures, הובילה את סבב גיוס הכספים שם השקעה של 5 מיליון דולר. הצטרפו אליה Lightspeed Venture Partners ו-Sequoia Capital. ברנט סונדרס, המנכ"ל לשעבר של חברת התרופות אלרגן, השתתף גם הוא.
Wondermind מתמקדת ב"כושר מנטלי", ומקדמת שגרות לשמירה על בריאות הנפש בדומה לאופן שבו היית נכנס לחדר כושר כדי להישאר בכושר גופני. 
העסק הוקם על ידי גומז עצמה, אמא שלה מנדי טפי (מפיקה הוליוודית) ודניאלה פירסון, מייסדת ניוזלטר תרבות הפופ, לאחר שפירסון פגשה את הצמד האם והבת לפני שנתיים. הכול קרה די מהר.
"הם היו כל כך גולמיות ואמיתיות ופגיעות, הייתי נפעמת לחלוטין", אמרה פירסון. "כולנו החלטנו ביחד שאנחנו חייבות לעשות משהו".
 
משקיעים הזרימו כסף לסטארט-אפים בתחום בריאות הנפש במהלך השנתיים האחרונות, כאשר סך המימון במגזר הגיע ל-5.5 מיליארד דולר ב-2021, על פי נתונים של חברת האנליטיקה CB Insights. , יותר מכפול מהסך של השנה הקודמת. אמנם תמיכה של סלבריטאים עוזרת למשוך תשומת לב, אבל היא לא מבטיחה הצלחה. מיינדפולנס הוא מושג מופשט מטבעו והתחרות הולכת וגוברת.
ההצעות המוקדמות של Wondermind כוללות ערוצי מדיה חברתית וניוזלטר, המציע "מפת דרכים להתגברות על סטיגמה, לשנות את הלך הרוח שלך ולהרגיש תמיכה", לפי אתר האינטרנט שלה. Teefey עובד על בניית חטיבת ההפקה של המבצע, שתיצור ותפרסם תוכן לבריאות הנפש. גומז מתמקדת בכיוון יצירתי ובשיווק. מוצרים פיזיים הכוללים טיפולים התנהגותיים נמצאים גם הם בפיתוח, אמר פירסון, מבלי לחלוק פרטים.
וויליאמס, מהגדולות שאי פעם נגעו במחבט טניס, הודיעה על פרישה מטניס מקצועני מוקדם יותר השבוע כדי להתמקד במשפחתה ובחברת ההון סיכון שלה. היא משקיעה כבר תשע שנים ויש לה תיק שכולל את שוק המתכונים Foody, הרשת החברתית לילדים Zigazoo וחברת מטבעות הקריפטו Nestcoin.
"ברור שאנחנו הולכים לעשות יותר ולהיות קרן שבסופו של דבר תגייס מיליארד דולר", אמרה וויליאמס בראיון. "דבר אחד שאני טובה בו הוא לבנות קריירה".
וויליאמס דיברה על בעיות נפשיות, כולל חרדה ורגשות לאחר לידה. היא גם תהיה מעורבת בתוכן עבור Wondermind ותקדם את המותג כאשר הפרויקטים הקרובים שלה יתפרסמו ברבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה