רכילות עסקית

יולי מאנה מגיבה לרצח בהרצליה: "בשכונה המהממת והנעימה שלנו; אסון מזעזע"

למרות שיום הבחירות לכנסת ה-25 מכסה על ידיעות אחרות ולא פחות חשובות, בתו של רוני מאנה, יולי מאנה-לביא, דאגה לשתף ולהדגיש היום בסטורי את הרצח הנוראי שהתרחש היום סמוך לביתה בהרצליה, במסגרתו נרצחה אישה על ידי בעלה
מערכת ice | 
יולי מאנה (צילום אינסטגרם)
היום בבוקר דווח על המקרה הנוראי במסגרתו אישה בשנות ה-60 לחייה נרצחה על ידי בעלה בדירתם בהרצליה וזאת בתקופה בה הם השניים נמצאו בהליך גירושים. המקרה התרחש במקביל ליום הבחירות לכנסת ה-25 ולכן נדמה כי הידיעה מעט נקברה מתחת, אך לא בעיני הביוטרית יולי מאנה-לביא.
בתו של איש העסקים רוני מאנה ומלכת היופי לשעבר ניקול הלפרין שיתפה היום את הידיעה הכואבת בסטורי וכתבה: "מזעזע. היום בשכונה המהממת והנעימה שלנו קרה אסון מזעזע. בת 68 נדקרה למוות ע"י בעלה". 
 
זו כבר תקופה ארוכה שמאנה-לביא נחשפת יותר ויותר במסגרת עמודי הרשתות החברתיות שלה ולאחרונה שיתפה כי חוותה ילדות קשה ביותר וזאת לאחר שנשאלה בנוגע לתקופת הלימודים שלה בתיכון. כמו כן, לאחרונה מאנה-לביא חשפה כי היא מרגישה שהיא מורחקת מהאחים שלה מצדה של אמה ניקול הלפרין.
אביה, רוני מאנה, מן הצד השני דווקא מעודד את הקשר בין בתו הבכורה לבין ילדיו מפרודתו ג'ני צ'ארווני ואף מציג לבנותיו הצעירות את רגעי ההצלחה הגדולים של יולי, אשר זכתה לפני מספר שנים בתואר הביוטרית הבאה של ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה