רכילות עסקית

כנס הסייבר הבינלאומי השנתי של אקרוניס יצא לדרך

במהלך כנס הסייבר הבינלאומי של אקרוניס במיאמי היא הציגה שורת פתרונות חדשים לארגונים: כלי לאבטחת נקודות קצה מפני תקיפות כופר והכריזה על עדכונים לפלטפורמת הענן שלה
מערכת ice | 
אקרוניס (צילום פייסבוק)
חברת הסייבר הבינלאומית אקרוניס (Acronis) הציגה במהלך כנס הסייבר השנתי שלה שנערך בימים אלו במיאמי שורת פתרונות חדשים לארגונים: כלי לאבטחת נקודות קצה מפני תקיפות כופר (EDR) שמספק גישה חדשנית ויעילה לאיתור, בלימה והתאוששות ארגונים מאיומים אלו, ובולט בעיקר באופן שבו הוא מצמצם מהותית את המורכבות הקיימת בפתרונות EDR אחרים בשוק. בנוסף, אקרוניס הכריזה על עדכונים לפלטפורמת הענן שלה, ביניהם כלי אוטומציה ושימוש בלמידת מכונה (MI).
הפיתוחים החדשים, שיהיו זמינים החל מהחודשים הקרובים, הם חלק מפלטפורמת Cyber Protect Cloud שמאפשרת לחברות לספק הגנה מלאה בהתאם לסטנדרטים המחירים ביותר בתעשייה. כלי האבטחה לנקודות קצה מפני תקיפות כופר יאפשר לארגונים להפחית משמעותית את עלויות הזמן וההעסקה של אנליסטים מומחים בזכות היכולת לבצע קישור בין אירועים, ניתוח שרשראות תקיפה והצגת ניתוחים באופן מונגש וידידותי למשתמש, והוא מצטיין בזמן הקצר שדרוש לו כדי להשיב את פעילות החברה לסדרה.
 
"טכנולוגיית EDR היא תוספת חיונית לכל עמדת אבטחת סייבר", אמר Candid Wüest, סמנכ"ל מחקר באקרוניס. "לדוגמה, אנחנו יודעים שמתקפות Zero-Day היוו בעבר כ-80% מסך ההפרות. אנו מתמודדים עם זה על ידי התמקדות באבטחה בעולם האמיתי ובתוצאות עסקיות עבור הלקוחות והשותפים שלנו כעדיפות עליונה, כאשר מענה פשוט ומיידי הוא בעל חשיבות עליונה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה