רכילות עסקית

שבוע האוכל האיטלקי החל: זה השף המפורסם שביקר בארץ

נציבות הסחר האיטלקית אירחה השבוע את השף פליקס לו באסו, שמתהדר כוכב מישלן, למאסטר קלאס עטור שפים בארץ לכבוד שבוע האוכל האיטלקי
מערכת ice | 
נציבות הסחר האיטלקית (צילום יחצ)
אמנם רבים לא יודעים זאת, אבל שבוע האוכל האיטלקי מתקיים ממש בימים אלו בארץ ומדובר במסורת שהחלה בשנת 2016 ומאז מקדשת את אחד המטבחים האהובים ביותר בארץ. על מנת לציין את השבוע הטעים הזה נציבות הסחר האיטלקית בארץ מארחת את השף הנחשב פליקס לו באסו.
ראש הנציבות, פבריציו קמסטרה, מארח את לו באסו שלו כוכב מישלן והזמין אותו להעביר מאסטר קלאס בבתי ספר נחשב לקולינריה בארץ, "דנון" ו"בישולים" עבור השפים של קבוצת R2M, ביניהם גם השפית המובילה רותי ברודו. את הביקור הנוצץ בארץ ליווה וסיקר הערוץ המוביל ביותר באיטליה Rai.
 
נציבות הסחר האיטלקית היא ארגון ממשלתי איטלקי שמקדם ומעודד את כניסתן של חברות איטלקיות לישראל. מבין החברות האיטלקיות הרבות שנמצאות בארץ נוכל למצוא את חברת הפסטה "ברילה" המוכרת והאהובה. לאחרונה החברה יצאה ביוזמה חדשה שמטרתה להילחם בתופעת בזבוז המזון.
אחת השפיות שלקחו חלק במאסטר קלאס, רותי ברודו, עסוקה מצדה בימים אלו בכיכוב על מסכינו בעונת ה-VIP של המטבח המנצח, שעושה לא מעט רעש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה