רכילות עסקית

בכירי התעשייה מאחדים כוחות: "חברות שלא יישרו קו יישארו בחוץ"

בכירי אינטל, דלויט, טבע, התעשייה האווירית וחברות נוספות התכנסו במסגרת וועידת האקלים והבהירו כי בכוונתם לפעול בעניין
מערכת ice | 
בכירי התעשייה בוועידה (צילום לשכת מסחר ישראל אמריקה)
לשכת המסחר ישראל-אמריקה קיימה אמש (חמישי) את הוועידה העסקית השנתית לקיימות, ESG, אקלים ושרשרת האספקה. אל הוועידה הגיעו בכירי המגזר העסקי, ובהשתתפות מנהלי 300 החברות בלשכה, שהפעילות שלהן מהווה כשליש מהכלכלה הישראלית.
בפתח הוועידה עודד רוז, מנכ"ל לשכת המסחר ישראל – אמריקה נשא דברים. בהמשך התקיימו מושבים בהובלת יניב גרטי - מנכ"ל אינטל ישראל, אירנה בן יקר - שותפה וראש תחום ESG בדלוייט ישראל, ענבל שטרנברג - מנהלת ESG בתעשייה האווירית, גלית מירן, ראש מטה תפעול גלובלי 'טבע', ד”ר רות דגן, שותפה ומנהלת תחום איכות סביבה ושינוי אקלים בהרצוג פוקס נאמן, יוחאי גפני מנכ”ל Dow ישראל ומנהלי חברות נוספים ובכירים במשק הישראלי.
כמו כן במהלך הועידה הציגו היבטים של דיווחי ESG בחברות ישראליות ובינלאומיות, כלים לאיסוף, ניתוח ודיווח של נתונים ESG ויגעו לראשונה ברגולציית  Scope3 שמרבית המשק כלל לא מודע אליה.
 
בוועידה, התריע עודד רוז, מנכ"ל לשכת המסחר ישראל-אמריקה כי "כבר כיום בישראל, למרות שהרגולטור מעודד לפרסם דוחות בנושא ויחד איתו גם הפיקוח על הבנקים דרש להגביר את תדירות הדיווחים בתחום, החברות הישראליות והבינלאומיות הפעולות כאן ממש לא מחכות לרגולציה מקומית וכבר פועלות בנושא אל מול ספקיותיהן ולקוחותיהן. חברות שלא יישרו קו עם הכללים החדשים וידווחו על טביעת הרגל הפחמנית שלהן לפי הכללים המקובלים, ימצאו את עצמן מחוץ למשחק, או יותר נכון מחוץ למדפים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה