רכילות עסקית

איש העסקים פרנק לאוי תורם 65 מיליון שקל לאוניברסיטת ת"א

בית הספר הבינלאומי של האוניברסיטה ייקרא ע"ש רעייתו של לאוי, שתרומתו תרחיב את היצע התוכניות ושיתופי הפעולה הגלובליים, ותכלול קרן מלגות לסטודנטים בינלאומיים מצטיינים, קרן למימון פרופסורים אורחים ופיתוח תוכניות ויוזמות חדשות
מערכת ice | 
פרנק לאוי ואריאל פורת (צילום אוניברסיטת תל-אביב)
איש העסקים הישראלי-אוסטרלי סר פרנק לאוי הודיע היום על תרומה של 65 מיליון שקל לאוניברסיטת תל אביב במטרה להרחיב את פעילותו של בית הספר הבינלאומי, ובניית בניין שישמש כביתו החדש.
באמצעות התרומה יושקו שלוש פעילויות מפתח בבית הספר: "קרן המלגות ע"ש לאוי" שתתמוך בסטודנטים בינלאומיים מצטיינים בכל שלבי הלימודים, כולל תלמידי מחקר; "קרן לאוי לפרופסורים אורחים" שתממן ביקורים של אנשי אקדמיה מובילים מחו"ל; פיתוח תוכניות ויוזמות בינלאומיות ומקומיות חדשות.
 
בית הספר ייקרא מעתה 'בית הספר הבינלאומי על שם לאוי, לזכרה של שירלי לאוי' (רעייתו המנוחה של סר פרנק, שהלכה לעולמה לפני כשנתיים). התרומה תאפשר לאוניברסיטה להרחיב, להעשיר ולגוון הן את ציבור הסטודנטים הנרשמים, והן את תוכניות הלימודים של בית הספר. כבר היום מציעה אוניברסיטת תל אביב יותר מעשרים תוכניות אקדמיות בשפה האנגלית, ובהן תואר ראשון רב תחומי בשיתוף עם אוניברסיטת קולומביה, תואר ראשון בינלאומי חדש בניהול ומדעי הרוח והחברה, ותואר שני מקוון במנהל עסקים online MBA – הראשון מסוגו בישראל. 
בכל שנה מגיעים לאוניברסיטת תל אביב כ-2,000 סטודנטים מכ-100 מדינות, ויותר מ-30,000 בוגרים פזורים כיום ברחבי העולם. לאחרונה חווה בית הספר צמיחה משמעותית, והוא מהווה מוקד לכל הפעילויות הבינלאומיות בקמפוס, כולל תוכניות לימודים, שיתופי פעולה בין חוקרים, חילופי סטודנטים, ביקורים של אנשי אקדמיה וכנסים.
בית הספר הבינלאומי ע"ש לאוי מהווה מרכיב מרכזי באסטרטגיות הבינלאומיות של אוניברסיטת תל אביב, שהציבה לעצמה כמה מטרות: לחזק שיתופי פעולה בינלאומיים באמצעות קשרי מחקר עם מוסדות מובילים, למשוך סטודנטים מכל העולם ולהעניק לסטודנטים ישראלים כלים להצלחה בעידן הגלובלי בו אנו חיים. 
רשת השותפים הגלובלית שפיתחה האוניברסיטה כוללת היום יותר מ-280 מוסדות ב-46 מדינות, בהן אוניברסיטאות במדינות המפרץ ומרוקו (שיתוף פעולה חדש שצומח במהירות), אוניברסיטאות מליגת הקיסוס בארה"ב ומוסדות אקדמיים מובילים באירופה ובאסיה.
פרופ' אריאל פורת, נשיא אוניברסיטת תל אביב: "מנהיגותו ופעילותו הפילנתרופית של סר פרנק לאוי מחוללים שינויים רבי משמעות מזה עשרות שנים, בקהילות בישראל, באוסטרליה וברחבי העולם. תרומה חדשה זו צפויה לחזק את הקשרים בין ישראל לעולם ולהרחיב את טווח פעילותה של האקדמיה הישראלית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה