רכילות עסקית

מונדיאל בהייטק: כך החברות יחגגו את גמר גביע העולם

בירות, נשנושים ואולם פתוח בסופ"ש: למרות שעות השידורים המגוונות של משחקי גביע העולם בקטאר, בחברות ההייטק דאגו למי שלא רצה לפספס את הטורניר הגדול בעולם. כך חגגו
מערכת ice | 
עובדי סמפריס צופים במונדיאל (צילום תמי מנדל)
במהלך החודש האחרון קשה היה לפספס את חג הכדורגל העולמי, הלוא הוא המונדיאל. עובדים רבים מסביב לעולם עקבו אחר המשחקים באדיקות רבה, כשהחשש הנורא מכל היה כי העבודה תמנע מהם לראות את הנבחרות הכי גדולות משחקות על הדשא. בעקבות כך, בחברות רבות החליטו כי ראוי לשדר אירוע בקנה מידה כזה גם במשרד, ולהנגיש אזור לצפייה, על מנת שאף עובד לא יפספס את המשחקים.
חברת הסייבר סמפריס (Semperis) שעברה לפני כחודש למשרדיה החדשים ברמת גן, חשבה על המונדיאל מבעוד מועד וכבר בשלב תכנון ושיפוץ המקום - עשתה את כל ההכנות כדי שהקפיטרייה המרווחת תוכל להפוך לאולם צפייה מפנק במשחקים, עם מסכים ענקיים, מקומות ישיבה, בירות ונשנושים. בנוסף, בשל היותה חברה גלובלית, לסמפריס ישנו ייצוג לכמות מכובדת מכלל הנבחרות המתמודדות על הגביע, מה שהפך את החוויה למגבשת, לדבריהם. העובדים הוזמנו ל"משחק" וירטואלי שבו כל אחד בחר קבוצה שאותה הוא מעודד וה"נבחרות" נוקדו עבור משימות שונות שהשלימו יחד בערוץ הפנימי של החברה.
עובדי חברת ההייטק הישראלית ויסיטה (vcita) חגגו בהפי-אוור חגיגי שארגנה החברה ברוח המונדיאל. עובדי ויסיטה עוסקים ביום יום בפיתוח אפליקציה לבעלי עסקים, אבל לכבוד האירוע הגדול גם הם לקחו הפסקה מהלו"ז הצפוף והתכנסו לצפייה משותפת מלווה בבירות ונשנושים. "אנחנו תמיד שמחים לבלות זמן איכות עם חברים לעבודה", שיתף אחד מעובדי החברה "כיף לעבוד מקום שמעודד גיבוש חברתי ומאפשר לעובדים לשלב חוויות כאלו בתוך יום העבודה".

חגיגות המונדיאל בחברת vcita (צילום באדיבות החברה)
בחברת טכנולוגיית הפרסום פריון (Perion Network) לא הפחיתו בגודל המעמד והחליטו לשדר את משחקי גביע העולם בכדורגל בקפיטריה עבור צפייה משותפת של העובדים. עבור האוהדים הכבדים, הוצף המשרד בדגלי המדינות המשתתפות ובלונים מותאמים. כמובן שהצופים לא סתם ישבו וצפו, אלא נהנו גם משלל חטיפים ופינוקים אחרים עבור הצפייה המשותפת.
 


עובדי Perion צופים במשחקי גביע העולם (צילום באדיבות החברה)
בחטיבה הטכנולוגית של בנק הפועלים יחגגו ביום ראשון הקרוב את אירוע גמר המונדיאל באווירה חגיגית במיוחד. האירוע יתחיל בהדלקת נר ראשון של חנוכה, ילווה בהרצאה של  אלון יפת, שופט הכדורגל הבינלאומי לשעבר, ובסיומה ישודר בלייב משחק הגמר.
העובדים של חברת אוטודסק TLV נהנו גם הם משידור כל המשחקים, כל הזמן, על גבי מסכי ענק במטבח החברה. העובדים יכלו, בכל רגע נתון, על פי בחירתם לגשת ולצפות במשחקים. לאורך כל השידור יש חטיפים ושתייה זמינים למי שצופה. בנוסף, החברה אפילו מעודדת עובדים להביא חברים/משפחה למשרדים ולצפות ביחד במשחקים, גם בסופי השבוע.

מונדיאל בחברת אוטודסק (צילום באדיבות החברה)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה