רכילות עסקית

'אפריקה ישראל מגורים' מאמצת עשרה חיילים בעלי צרכים מיוחדים

חברת הנדל"ן אפריקה ישראל מגורים השתתפה אמש בטקס ההשבעה לצה"ל של עשרה חיילים עם צרכים מיוחדים. יתרה מכך, החברה אימצה את החיילים ותלווה אותם לאורך השירות
מערכת ice |  1
טקס ההשבעה של היחידה (צילום יוני רייף)
במסגרת תכנית מיוחדת של עמותת "יד לילד המיוחד", אמש (רביעי) עשרה צעירים בעלי צרכים מיוחדים הגשימו את חלומם להישבע אמונים לצה"ל ואף אומצו על ידי חברת 'אפריקה ישראל מגורים' שתתמוך במסעם. 
האירוע התקיים במחנה הצבאי עמנואל (ג'וליס) ובו נשבעה יחידה של עשרה חיילים עם צרכים מיוחדים. במסגרת השירות הם ישתלבו ביחידת יהל"ם במחנה בתפקידי לוגיסטיקה של חיל ההנדסה.
 
מי שליווה את החיילים היא חברת ייזום הנדל"ן, אפריקה ישראל מגורים, אשר תומכת וממנת את השילוב של אותם הצעירים, בשיתוף העמותה. יתרה מכך, אותה התכנית מקדמת חברות רבות בארץ לאמץ יחידות מיוחדות ולסייע להן לתרום את חלקן למדינה - וכך עשתה חברת הנדל"ן. 
שיתוף הפעולה יבוא ליידי הביטוי באמצעות מפגשים ייעודים, הגעתם של החיילים לאירועי חברה והשתתפותם בטקסים ואירועי ציון. בטקס ההשבעה החגיגי נכחו יעקב לוקסנבורג, יו״ר קבוצת לפידות קפיטל, מיכה קליין, מנכ״ל אפריקה ישראל מגורים, מנדי בלינצקי, מנכ"ל עמותת ,יד לילד המיוחד, וכמובן המתנדבים, משפחותיהם וכן אנשי אפריקה ישראל מגורים ותוכנית גדולים במדים נוספים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כבוד
    מוטי 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן ירבו כמו אפריקה ישראל כבוד גדול
    סגור