רכילות עסקית

ציון ברוך במחווה מרגשת: זה מה שעשה הכוכב למען ילדים חולים

מרינה כץ, סגנית מנהלת הסיעוד במחלקת ילדים ב׳ במרכז הרפואי קפלן: "הביקור של ציון היה ביקור מאוד מרגש. כשהוא נכנס לחדרים, הילדים הופתעו לראות אותו וכל כך התרגשו מנוכחותו
מערכת ice | 
ציון ברוך למען ילדים (צילום גלעד שעבני שופן)
רגע לפני חגיגות פורים, ציון ברוך הפרזנטור של מותג יטבתה, הגיע יחד עם מתנדבי המותג לחלק משלוחי מנות לילדים ולצוות הרפואי במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית. במסגרת ההתנדבות, חולקו משלוחי מנות צבעוניים ועשירים במגוון מוצרים של חברת שטראוס, ומבניהם השוקו האהוב של יטבתה, שעוצב בתחפושת במיוחד לכבוד החג. את משלוחי המנות ציון ברוך ומתנדבי יטבתה חילקו במחלקות הילדים וגם לצוות הרפואי לאות תודה והערכה על העבודה המסורה שלהם יום ולילה. הילדים, חלקם מאושפזים במחלקה מזה זמן רב, התרגשו מאוד לראות את ציון ברוך וניכרה התרגשות לא פחותה גם אצל ההורים.
קרין לקסר, מנהלת השיווק של יטבתה: "אנו שמחים ונרגשים לחלק משלוחי מנות לכבוד חג פורים בבית החולים קפלן לילדים ולצוותי הרפואה. אחד מאבני היסוד שמובילים אותנו כחברה הוא לקדם ולהוביל עשייה חברתית למען הקהילה במהלך השנה. זו זכות גדולה עבורינו לקחת חלק בפעילות מסוג זה, כחלק מהשורשיות והאנושיות שמייצגת את המותג יטבתה".
 
מרינה כץ, סגנית מנהלת הסיעוד במחלקת ילדים ב׳ במרכז הרפואי קפלן: "הביקור של ציון היה ביקור מאוד מרגש. כשהוא נכנס לחדרים, הילדים הופתעו לראות אותו וכל כך התרגשו מנוכחותו. ללא ספק, זה לא נעים להיות מאושפז, דווקא בחג הפורים, וזה אפילו לא משנה אם מדובר באשפוז קצר או בילדים ששוהים במחלקה כבר מספר שבועות. ביקור מהסוג הזה מרימים את רוחם של הילדים ונותנים להם קצת שמחה בתקופה לא פשוטה עבורם. אנחנו מודים לו ולצוות של שטראוס שהגיעו לשמח את הילדים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה