רכילות עסקית

טדי שגיא רוקד בטיקטוק: כך הפך המיליארדר לאושיית רשת

המיליארדר הישראלי טדי שגיא לקח את משפחתו לדובאי הרחוקה, ונחשף בסרטונים כאבא פעיל שלא חושש גם להשתעשע אל מול המצלמות בשיתוף פעולה עם בתו הבכורה 
מערכת ice | 
טדי שגיא רוקד (צילום מסך טיקטוק)
איש העסקים טדי שגיא רק לאחרונה חגג את השנה המוצלחת בתולדות החברה שלו - Kape, ובין לבין הוא מבלה זמן עם משפחתו הענפה, בסדרת סרטונים שמעלה בתו הבכורה יולי, בהן נחשף אחד מעשירי העולם, עם צד אישי והרבה הומור.
נזכיר: המיליארדר ישראלי בן ה-52 שהונו מוערך במעל 5 מיליארד דולר והוא בטופ 500 העולמי, עבר יחד עם משפחתו לפני תקופה קצרה מקפריסין לדובאי שבאמירויות. על פי הדיווחים, שגיא עבר בתחילה לווילה שכורה עם בני משפחתו והוא ניהל מגעים לרכישת וילה ששוויה 100 מיליון שקל ומיקומה על חוף הים של דובאי. המשפחה תעבור לשם לאחר שיפוץ שיעבור הבית, המשתרע על 7 דונם.
 
טדי שגיא הוא אב לשבעה ילדים, כאשר בתו הבכורה - יולי - נולדה מנישואיו הראשונים ללימוד בהט, ולאחר מכן נולדו לו עוד שישה ילדים מבת זוגתו יעל נזרי. ילדו השביעי נולד לפני פחות משנה וחצי.
כמובן ששגיא עדיין מחובר לישראל, גם בהשקעותיו, כאשר בפברואר האחרון רכש וילדה חדשה ברחוב גלי תכלת שבהרצליה פיתוח בסכום של 100.8 מיליון שקל. עם הרכישה הזו, בתקופה של 12 שנים הפך שגיא לבעלים של שלוש וילות במקום. המיקום של 'התכשיט' החדש הוא גלי תכלת 56, וילת בת 7 חדרים, כ־870 מ"ר, שבנויה על מגרש בן כדונם, עם בריכת שחייה. נוסח הטאבו של הנכס רשומה משכנתה של 50 מיליון שקל שנלקחה מבנק לאומי. ב-ice חשפנו כי דמי השכירות אותם שגיא דורש על הווילה החדשה מגיעים ל-70 אלף שקל לחודש.
הרחק בדובאי, מתפעל טדי שגיא את משפחתו וילדיו, ובסרטונים הויראליים של בתו הוא מתגלה כאבא שקרוב מאוד לילדיו, על אף עסקיו הרבים, ונחשף גם צד הומוריסטי בו המיליארדר משתף פעולה עם הולוג של בתו בדובאי. מאחורה אגב תמונה של ליאונרדו דה קפריו מהסרט "הזאב מוול סטריט". 
 

המיליארדר הישראלי לא חושש גם להשתעשע אל מול המצלמות ולפתוח בריקוד קליל גם בשעות הלילה המאוחרות: "השעות הקטנות של הלילה שאתה מאבד שפיות ומתעורר לחיים", כתבה בתו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה