רכילות עסקית

זה הפריט האופנתי שהאישה העשירה בעולם לא יוצאת בלעדיו

פרנסואה בטנקור מאיירס היא סופרת במקצועה, לפני שהיא בעלת לוריאל פריז, והרצון שלה ליצור רושם של אשת רוח, במקביל לאשת עסקים ממולחת, הביא אותה לאמץ את פריט האופנה הזה
מערכת ice | 
פרנסואה בטנקור מאיירס (צילום צילום מסך מערוץ היוטיוב Fondation Bettencourt Schueller)
אם במקרה תיתקלו בפרנסואה בטנקור מאיירס, האישה העשירה בעולם, תשימו לב כי תמיד יש עליה פריט אופנתי אחד: צעיף. התוספת האלגנטית והמסוגננת הזו לאאוטפיטים שלה הפכה להצהרה האופנתית האישית שלה. בין אם היא משתתפת באירועים ציבוריים או פשוט הולכת לשגרת יומה, נדיר לראות את מאיירס בלי צעיף שנבחר בקפידה המעטר את צווארה.
 
לבישת צעיף היא מעבר לבחירה אופנתית בלבד עבור מאיירס; יש לו משמעות עמוקה יותר. הצעיף הפך לסימן ההיכר שלה, סמל לטעם המעודן שלה. הוא משמש אותה כהצהרה אופנתית המייחדת אותה ומוסיפה אווירה של תחכום למראה הכללי שלה.
 
הבחירה בצעיף מאפשרת למאיירס לבטא ייחודיות], בתוך שמירה על תחושת אלגנטיות ונוחות. היא משלבת ללא מאמץ את הצעיפים שלה עם תלבושות שונות, משתמשת בדוגמאות, צבעים ובדים שונים כדי ליצור שילובים מעניינים מבחינה ויזואלית.
 
מעבר ליתרון האופנתי שלו, צעיף מציע גם יתרונות פרקטיים. הוא מספק חום בעונות קרירות יותר, מגן מפני רוחות קשות, או יכול לשמש ככיסוי ליום שיער רע. קולקציית הצעיפים של מאיירס מציגה את תשומת הלב הקפדנית שלה לפרטים, בעוד שהיא אוצרת בקפידה כל פריט כדי להשלים באופן מושלם את הלבוש שלה.
מאיירס כזכור היא יורשת אימפריית התמרוקים והטיפול לוריאל, ושווי ההון שלה על פי פורבס עומד כיום על כ-90 מיליארד דולר. היא מדורגת במקום ה-12 ברשימת עשירי העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה