רכילות עסקית

מרים אדלסון מופתעת ברוקדים עם כוכבים: "בהלם, היית חצופה"

לאחר שסיימה ריקוד פוקסטרוט מרהיב, יסמין לוקץ' שמעה את אמה משבחת: "אני כל החיים גאה בילדה הזאת, בגיל שלוש היא כבר קראה ספרים, קפצה כיתה, ילדה חכמה. זה היה מקסים - מאוד נהניתי. אני בהלם. היית חצופה, עם נשיות מתפרצת"
מערכת ice |  1
מרים אדלסון (צילום יונתן זינדל פלאש90)
מרים אדלסון היא העשירה הישראלית הכי עשירה בעולם. כשהיא בין 50 עשירי תבל ובין 5 הנשים הכי עשירות על הפלנטה, היא הגיעה לישראל וחבשה את הכובע השני שלה, לא זה של אשת העסקים, אלא של האמא של יסמין לוקץ'.
בתה, שהפכה לאחת הנשים המשפיעות בעמק הסיליקון בקליפורניה, היא אשת עסקים מצליחה בזכות עצמה ומככבת בריאליטי העסקים של קשת 12, "הכרישים", אך בימים אלה היא מבלה על רחבת הריקודים כחלק מהעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים". בתכנית האחרונה, אדלסון הגיעה להתארח ואמרה כל מה שהיא חושבת.
לאחר שסיימה ריקוד פוקסטרוט מרהיב, לוקץ' שמעה את אמה משבחת. "אני כל החיים גאה בילדה הזאת, בגיל שלוש היא כבר קראה ספרים, קפצה כיתה, ילדה חכמה. זה היה מקסים - מאוד נהניתי. אני בהלם. היית חצופה, עם נשיות מתפרצת".
 
אחריה, גם אנה ארונוב ורונה לי שמעון שיבחו את הרקדנית החדשה: "אני הייתי בהלם, אני מבסוטה עלייך כל כך, זה היה עם קריצה ונשיות מתפרצת", ארונוב טענה: "וואו היה בריקוד הזה הכל, פוקסטרוט זה ריקוד נורא קשה, הצלחת להופיע ולהיות בריקוד. הבאת אותה, אני עפה על הריקוד הזה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מרים אדלסון
    ינקא 06/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יסמין מקסימה ורוקדת יפה. רואים שובבות מול צניעות. שתצליח. ולאמה היקרה גב' מרים אדלסון רוצה לדעת איך יוצרים קשר איתה. צריך עזרתה .לתלמידיי היקרים שבאים ממשפחות סוציואקונומיות נמוכות ביותר. תבורכי
    סגור