רכילות עסקית

נינט טייב וגורי אלפי חוגגים: זה המלון החדש שאירח את האמנים

בסוף השבוע האחרון, מנכ"ל המלון רות שבצפת, שמעון קיפניס, אירח את נינט טייב וגורי אלפי לשיחות "אחד על אחד", מהן נהנו אורחי המלון. לאורך כל הסופ"ש האורחים גם נהנו מחוויה מוזיקלית ים-תיכונית וסדנת יין מעשירה
מערכת ice | 
נינט טייב וגורי אלפי (צילום באדיבות רות צפת)
אין ספק כי לאורחי המלון רות שבצפת, מרשת מלונות דן, היה סופ"ש מהנה במיוחד, לאחר שבמהלכו התארחו נינט טייב וגורי אלפי במפגש "אחד על אחד" בניצוחו של מנכ"ל המלון, שמעון קיפניס.
האירוע כלל שיחות על מוזיקה, תרבות, קומדיה, הקריירות של כל אומן והחיים עצמם. במהלך המפגש, שכמובן התנהל בליווי מספר כוסות יין, נינט שרה מספר שירים להפתעתם הנעימה של האורחים. לאחר המפגש האורחים נהנו מהרצאה מרתקת על ההיסטוריה של היין, בליווי טעימות מיקבי הגליל והגולן שהוגשו בבר היין של המלון, "מוזה".
 
האירוע כלל גם ארוחת שישי מסורתית בניצוחו של שף המלון, גדי אולשנסקי, והאורחים נהנו ממופע "חלון לים התיכון" שכלל את הזמרים הבין-לאומיים: מצו-סופרן יפעת פחימה-וייסקופ, הטנור נמרוד גרינבוים ועל הפסנתר הייתה בלה שטיינבוק. המסע המוזיקלי עבר בין המדינות שלאורך הים התיכון מחופי יוון לספרד מרוקו ועד צרפת, איטליה וישראל.
בבוקר למחרת האורחים נהנו מסיור מודרך בשם "סיפורו של מקום" על תולדות המלון והמבנים העתיקים בו, כמו גם מסיור בעיר העתיקה של צפת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה