רכילות עסקית

מאות מבכירי תעשיית הפינטק העולמית הגיעו לכנס של ארניקס הישראלית

מאות בכירים מתעשיית הפינטק העולמית משתתפים השבוע ב-Earnix E?celerate 2023, שמתקיים בלונדון (20-21.9), הכנס השנתי של חברת הפינטק הישראלית ארניקס (Earnix)
מערכת ice | 
הכנס של ארניקס (צילום אלי דאסה)
מאות בכירים מתעשיית הפינטק העולמית משתתפים השבוע ב-Earnix Eˣcelerate 2023, שמתקיים בלונדון (20-21.9), הכנס השנתי של חברת הפינטק הישראלית ארניקס (Earnix), המובילה העולמית בפיתוח טכנולוגיות AI לתמחור והתאמה אישית של מוצרים בענפי הביטוח והבנקאות. ארניקס עורכת מזה מספר שנים כנסים אשר מנקזים אליהם בכירים מעולמות הביטוח והבנקאות העולמיים.
הכנס עוסק השנה באבולוציה של תעשיית הפינטק העולמית, לצד השינויים הדרמטיים ובלתי צפויים בכלכלה העולמית והשפעתם על שוק הביטוח. בכנס משתתפים מנהלות ומנהלים בכירים מעולם הביטוח והבנקאות, בהם בכירים מפירמת הייעוץ וראיית חשבון בינלאומית ,דלויט, מבנק ההשקעות הגדול בצ'כיה CSOB ("צ'כוסלובקיה אובהני בנק"),Banorte  מהבנקים הגדולים במקסיקו, מחברות הביטוח הגרמנית Versicherungskammer Bayern  וכן Old Mutual Insure  הדרום אפריקאית כמו גם מבית התוכנה Guidewire, המתמחה בפיתוח פלטפורמות לעולם הביטוח.
 
בין הדוברים המרכזיים שמשתתפים השנה ניתן למצוא את המנכ"לית לשעבר של שוק הביטוח וביטוח המשנה לויד'ס, דיים אינגה בל, דיוויד קאמינגס, האקטואר ראשי וראש מחלקת אנליטיקה מחברת הביטוח האמריקאית USAA והעתידן והסופר ברנרד מאר, אשר נחשב לאחד היועצים המובילים בעולם בתחומי העסקים והטכנולוגיה.
במסגרת הכנס תוכרז השנה גם התחרות הבינלאומית The Earnix Challenge בה יתחרו צוותים מכל העולם בפיתוח מודלים ותחזיות לתמחור במצבים משתנים תוך שימוש בסביבת העבודה של Earnix.
רובין גילת'ורפ, מנכ"ל  Earnix: "אנחנו גאים שכמה מהמוחות המבריקים ביותר בתעשיית  הפינטק העולמית חולקים את העצות וההשקפות שלהם עם משתתפי הפסגה של  Eˣcelerate. הנושא של השנה הוא צמיחה באמצעות שינוי", הוסיף גילת'רופ, "אנחנו מקווים לספק למשתתפים תובנות כיצד לצמוח ולהצליח בשוק המתמודד עם דרישות לקוח משתנות בעולם המאופיין באי וודאות ותנודות כלכליות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה