רכילות עסקית

אלטון ג'ון מוכר את דירת היוקרה שלו תמורת 5 מיליון דולר

אלטון ג'ון מוכר בימים אלו את הדופלקס היוקרתי שלו באטלנטה בסכום "צנוע" של חמש מיליון דולר. הנכס היוקרתי מתהדר בתשעה מקומות חניה, ריפוד מבית ורסצ'ה, נוף מטורף ועוד
מערכת ice | 
אלטון ג'ון (צילום shutterstock)
אלטון ג'ון ממשיך עם רצף הפרידות. לאחר שסיים את סיבוב ההופעות האחרון שלו בעולם ובכלל, היום מדווח כי הזמר הוותיק העלה למכירה את הדופלקס היוקרתי שלו בבניין מגורים באטלנטה, ארה"ב, תמורת חמש מיליון דולר בלבד.
פיסת הנדל"ן היוקרתית נמצאת בקומה ה-36 של הבניין המרשים שצופה לכיוונו של נוף עוצר נשימה. ג'ון רכש את הנכס הראשון שלו בבניין עוד בשנות ה-90 לאחר שהתאהב באזור. כזכור, הזמר התמודד שנים רבים עם התמכרויות, ולאחרונה הוא העיד כי באטלנטה מצא את השלווה שלו וקהילה תומכת: "העיר אימצה אותי ואני אימצתי אותה".
 
בהתחלה הוא רכש רק דירה אחת, אך עם הזמן קנה בבניין חמש דירות נוספות ויחד הפך אותן לנכס אחת שמשתרע על כ-13,500 מטר מרובע. הבית הפך למקום האחסון של קולקציות האומנות הנרחבות שלו וגם לבית הרחק מהבית בעת שהופיע ברחבי ארה"ב.
הרוכשים הפוטנציאליים של הנכס יוכלו ליהנות כאמור מנוף מרהיב, חדר כושר פרטי, חדר ספא ועיסויים, חדר אוכל רחב ידיים, חדר עבודה, לאונג',ריפודים מקוריים מבית ורסצ'ה תשעה מקומות חניה ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה