רכילות עסקית

יהודי העולם במפגן תמיכה חסר תקדים: עומדים לצד ישראל

ועידת הנשיאים של הארגונים היהודים בארה"ב, לצד ארגונים נוספים ותורמים יזמו קמפיין שילוט חוצות בירושלים ותל אביב. ליבו של העם היהודי פועם יחד עם אזרחי ישראל ואיתם חברים רבים אחרים
מערכת ice |  1
הקהילות היהודיות ניצבות ליד ישראל (צילום VOL)
בשבועיים האחרונים אנו רואים הזדהות חסרת תקדים של הקהילות היהודיות לצד תומכי ישראל וסלבריטאים שמכריזים פומבית כי הם עומדים לצד ישראל. ועידת הנשיאים של הארגונים היהודים בארה״ב - המאגדת את 50 הארגונים הגדולים באמריקה, JFNA ארגון המייצג את כל הפדרציות היהודיות בכל ארה"ב הכריזו על יוזמה חגיגית.
לצד ארגון Voices of Israel הפועל לבנות תמיכה בישראל בעולם יחד עם תורמים יצאו בקמפיין שילוט חוצות בירושלים ותל אביב, המאגד את אירועי התמיכה באופן ויזואלי תחת הכותרת we stand with Israel, we stand with you. ליבו של העם היהודי פועם יחד עם אזרחי ישראל ואיתם חברים רבים אחרים וחשוב שהציבור ידע וירגיש זאת בימים, אלה אומרים השותפים.
 
בתוך כך, בדוח שהוכן על ידי חברת RIS מערכות מידע קמעונאיות העוסקת בניתוח פעילות השוק הקמעונאי בישראל, ומתמחה באספקת מידע עסקי השוואתי לרשתות ולקניונים, ניכרים נתונים חד משמעיים על אודות ירידה ניכרת בהיקף העסקאות בשטח המדינה, ובפרט בקווי העימות.
 
הברונית אריאן דה רוטשילד הכריזה הבוקר על הקמה של קרן חירום ייעודית בהיקף של 20 מיליון שקל לסיוע מיידי להגברת החוסן הנפשי ולסיוע פסיכולוגי, חברתי וקהילתי בקרב נפגעי הטבח בעוטף עזה ומלחמת חרבות ברזל. מטרת הקרן לאפשר התמודדות עם האתגר והעומס הנפשי הכבד המשפיעים על מאות אלפי אזרחי ישראל במהלך ולאחר המלחמה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בעולם תומכים ואילו פה בארץ מנסים לקרוע את העם (ל"ת)
    אפרים 10/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור