נדל"ן ותשתיות

שדרות נחרבה: תרומת הענק של הקהילה היהודית לשיקום העיר

הפדרציה היהודית בניו יורק תתמוך ב-300 אלף דולר לעיר שספגה אבדות קשות במערכה מול חמאס. במקביל, עלה קמפיין תרומות תחת הכותרת "ניו יורק עומדת לצד ישראל". איציק שמולי מנכ"ל פדרציית ניו יורק: "העולם התגייס נוכח הפשעים הנתעבים והברברים של מחבלי חמאס"
מערכת ice |  8
שלטי קמפיין התמיכה של UJA בניו יורק למען ישראל (צילום UJA)
שדרות הפכה לאחד מסמלי המלחמה הנוכחית, על רקע הירי הבלתי פוסק. בקרב על משטרת שדרות נרצחו 30 שוטרים, אירוע שבסיומו נשרפה תחנת המשטרה כליל. הבוקר קרא ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, לסיוע בפינוי תושבים מהעיר. נציג פדרציית ניו יורק בישראל (UJA), איציק שמולי, הודיע אתמול (חמישי) כי הפדרציה תתמוך בקרן שדרות ותעביר סכום של 300 אלף דולר על מנת לסייע לעירייה ולתושבי העיר. 
איציק שמולי, מנכ"ל פדרציית ניו יורק בישראל: "העולם כולו, בדגש על הקהילות היהודיות התגייסו לתמוך בישראל נוכח הפשעים הנתעבים והברברים של מחבלי חמאס. פדרציית ניו יורק שתומכת בישראל מאז הקמתה, מובילה בימים אלה מסע תמיכה מהגדולים ביותר שהיו אי פעם. בחרנו להעביר היום תמיכה לקרן שדרות, על רקע דברי ראש העירייה, אלון דוידי, שמבקש לפנות את תושבי עירו ולשקם אותה. הפדרציה תעביר בימים הקרובים סיוע ותמיכה לעשרות רשויות מקומיות, ארגוני חירום ועמותות המספקות מענה לשמירה על התפקוד האזרחי שלנו בעורף, בחירום ובמלחמה ולשיקום הנזקים".
 
ראש עיריית שדרות, אלון דוידי: "שדרות ניצבת בקו הראשון בחזית המאבק מול חמאס ותמשיך לעשות זאת בנחישות. הבוקר קראתי לסייע לעיר ולתושביה כדי שנוכל לפנות את מי שצריך, לחזק ולתגבר היכן שצריך בעקבות הנזקים הרבים שנגרמו והכל כדי שנוכל לאפשר לצה"ל לנצח במלחמה החשובה הזאת. אני מודה לפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA) שנרתמה ותורמת כדי להבהיר לנו שכולנו עומדים ביחד מול האויב האכזר הזה, למען מדינת ישראל".

(צילום: UJA)
הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA) שבראשה עומד אריק גולדשטיין, פתחה במבצע גיוס תרומות של יהודי ארה"ב לתמיכה בישראל תחת הכותרת "ניו יורק עומדת לצד ישראל". בארבעת הימים הראשונים של המלחמה, נאספו כבר עשרות מיליוני דולרים והקמפיין בעיצומו, עם שלטי תמיכה במיקומים המרכזיים ביותר בניו יורק ובארה"ב. פדרציית ניו יורק משקיעה בישראל עוד טרם הקמת המדינה וסייעה רבות לבנייתה, לביטחונה ולפיתוחה במצטבר בעשרות מיליארדי דולרים.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    הרס הדרום
    נאור 10/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מושחתיהו השטן מלאך החבלה אינו לוקח אחריות ומתפטר,כהרגלו הוא יאשים את כל העולם ואשתו כדי שיצא נקי,אבל העם יבוא איתו בחשבון,עם מיס פיגי המסיתה המטורפת ועם יאיר הבן הבטלן שברח עם אימו לחו״ל,זו משפחת פשע שהעם יעיף אותם מכל המדרגות.
    סגור
  • 7.
    ביבי מה איתך אייפה הבכורים או הקשר עם משפחות
    אבתר 10/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החטופים דבר. דברו תגידו שנכשלתם בשמירה המצב קשה ראה למה גרמת. אין לך לב ? תרום גם אתה מכיסך ז. אתה מלין מליונר . עיצה דוגמה אישית גם מסביבך
    סגור
  • 6.
    300.000 דולר או 300 מיליון דולר?
    י.מ 10/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ?
    סגור
  • 5.
    עלאק תרומת ענק
    ילה ילה 10/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא יספי אפילו לשיפוץ שני בתים.
    סגור
  • 4.
    רק ביבי.חחח.....
    ל. 10/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ...
    סגור
  • 3.
    300 אלף זה הכול- איציק שמולי אתה אפס
    יונתן 10/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אפס תוצאות הבאת מה זה 300 אלף מהקהילה היהודית זה כלום תתבייש שלך לך תחפש כותרות במקום אחר
    סגור
  • 2.
    לממשלה לא נשטר תקציב לשסאות צריך לתת להתנחלויות בושה (ל"ת)
    אורח 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד ליהודי העולם, התומכים בישראל. (ל"ת)
    רובם חרדים 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור