רכילות עסקית

עומר אדם משיג תרומת ענק: אופטיקנה במהלך מרגש

מותג המשקפיים קאטליה מבית אופטיקנה מתגייס למען לוחמי צה"ל ויתרום 10% מסך המכירות של משקפי המותג לחמ"ל המוניות של עומר אדם להשבת חיילי צה"ל הביתה בבטחה
מערכת ice |  2
עומר אדם אופטיקנה (צילום יחצ)
אופטיקנה, רשת האופטיקה המובילה בישראל, מודיעה כי תתרום 10% מסך המכירות של משקפי המותג קאטליה לחמ"ל המוניות של עומר אדם. הזמר ופרזנטור המותג קאטליה הקים את חמ"ל המוניות אשר פועל מביתו ומסיע חיילים וחיילי מילואים, כאשר הם יוצאים לאפטר, ומביא אותם הביתה בבטחה. 
המותג קאטליה השיק לאחרונה את קולקציית החורף המשלבת כ-25 דגמים חדשים של משקפי שמש ומשקפי ראייה. אופטיקנה מוכרת את המותג במחיר נגיש, אבל בכל מקרה עשירית מהסכום יופרש עבור הפרויקט של אדם.
 
רק לאחרונה, הראל ויזל סיפק עוד תרומה מטורפת לעומר אדם. אמריקן איגל ישראל מקבוצת פוקס, בבעלותו של איש העסקים נרתמה עם תרומה מטורפת של 250,000 דולר שמאפשרים לזמר להמשיך את המיזם של המוניות לעוד כ-8 ימים.
אדם סיפר לעוקבים שלו באינסטגרם כי: "כדי להיות ממוקדים ולהצליח לפעול לימים רבים אנחנו נפעל עם כמה קריטריונים: המוניות יהיו לחיילים המשרתים בעזה/לבנון/איו"ש שנמצאים ללא תחבורה ציבורית סביבם המוקד יפעל עם תקציב יומי מוגבל המוקד יפעל בין השעות 12:00-16:00".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ישר כח
    איריס 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוהבים אותך עומר ישר כח ושתצליח בכל דרך שתלך אמן
    סגור
  • 1.
    עומר - כל הכבוד
    מייק 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בני חזר הביתה עם היוזמה והתרומה של עומר אדם שאפו
    סגור