רכילות עסקית

דובי פרנסיס השיק מיזם חדש: "לא האמנתי שאפשרי"

על רקע הפרסומים על עסקה מתגבשת לשחרור חטופים, השיק איש העסקים וכוכב "הכרישים" מיזם חדש. מדובר על 1,400 דגלים המייצגים את הרוגי מתקפת החמאס וניצבים מול עיריית בברלי הילס: "מביאים את הערכים הישראליים והיהודיים לקדמת הבמה"

מערכת ice |  1
דובי פרנסס (צילום יחצ)
בימים האחרונים לאחר שבועות ארוכים של הכנות ואישורים רגולטוריים, הושק המיזם החדש של איש העסקים, היזם וכוכב תוכנית "הכרישים", דובי פרנסס. מדובר על מיצג שכולו בסימן אירועי ה-7 באוקטובר – הכולל 1,400 דגלים הניצבים ממש מול עיריית בברלי הילס ומייצגים את הרוגי מתקפת הטרור של החמאס.
הבחירה באחד הלוקיישנים האסטרטגים, הפופולאריים והיוקרתיים בעיר שבמחוז לוס אנג'לס שבקליפורניה, נעשתה בקפידה – וזאת מתוך מטרה להדהד גם בציבוריות האמריקאית את מחיר הדמים שגבה הטבח ולהביא את הערכים הישראליים והיהודיים כאחד לקדמת הבמה.
 
במהלך הימים האחרונים מקבל המיצג משנה תוקף, על רקע המשא ומתן המתנהל באשר לעסקה לשחרור חטופים, והוא יעמוד למשך חודש שלם. לצד פרנסס, שותפים ליוזמה עוד גופים ואישים נוספים – ובהם בין היתר ליאור ששון, מורן אטיאס, הקונסוליה הישראלית ופורום משפחת החטופים.
 
(מתוך הלינקדין של דובי פרנסס)
"המיזם נולד באוקטובר ולקח חודשים של אישורים, כנגד כל הסיכויים יש לומר", כתב דובי פרנסס בלינקדין. "אלפי מבקרים עד כה, אבטחה כבדה מסביב לשעון וכיסוי תקשורתי בארצות הברית וסושייל מדיה שלא האמנתי שאפשרי. בנוסף נקיים גם טקס מיוחד בהשתתפות בכירים בקהילה ונציגי משפחות החטופים, בו נביע את הסולידריות המוחלטת שלנו עם ישראל ונקרא לשחרור החטופים".
המיצג שהוביל פרנסס, יש לציין, הוא רק אחד מרשימה של מיצגים שמובילים אישים וגופיים ישראליים ברחבי העולם, לציון אירועי ה-7 באוקטובר והעלאת סוגיית החטופים על סדר היום העולמי.  כך, במרכז ברלין, נחנך לפני שבועות ספורים ציור גרפיטי של האמן בנצי ברופמן, הקורא להשבת החטופים הביתה. ברופמן עצמו, היה במסיבת הטבע ברעים, וניצל מהטבח משום שעזב את האירוע מוקדם יותר.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ישר כח
    YYY 02/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זאת הדרך לעשות מחאה . כל הכבוד
    סגור