בעולם

ריהאנה על הבמה, גייטס וצוקרברג בקהל: חגיגות המיליארדר ההודי

חגיגות האיש העשיר באסיה: המיליארדר ההודי מוקש אמבני, מארגן בימים אלו את חתונת בנו שתכלול מסיבות ראוותניות, ארוחות גורמה ורשימת אורחים מכובדים - איוונקה טראמפ, ביל גייטס, מארק צוקרברג ועוד. בתוכנית המרכזית: הופעה של ריהאנה באורך מלא

מערכת ice | 
מוקש אמבאני (צילום pixabay, יוטיוב/ BQ Prime)
בנו של המיליארדר ההודי מוקש אמבאני (בעל הון  אישי מוערך בלמעלה מ- 110 מיליארד דולר) מתחתן, וזו סיבה למסיבה. החתונה עצמה, צפויה להיערך ביולי, אך החגיגות יתחילו כבר במרץ הקרוב. אירוע הפתיחה יכלול מסיבה בת שלושה ימים שתיערך בגינה בשטח של 12,000 דונם.
באותה גינה מדוברת יש 10 מיליון עצים ואת מטע המנגו הגדול ביותר באסיה. בנוסף, יסתובבו באופן מפוקח לצד האורחים נמרים, טיגריסים, אריות, יגוארים ופילים. ההופעה המרכזית תהיה של הזמרת ריהאנה ואמן האשליות דיוויד בליין.
רשימת האורחים כוללת מיליארדרים הודים וכוכבי בוליווד. בנוסף יגיעו לאירוע: מייסד מיקרוסופט ביל גייטס, מנכ"ל מטא מארק צוקרברג, יו"ר סמסונג אלקטרוניקס ג'יי לי, ומנכ"ל דיסני  בוב אייגר.
זהו לא האירוע הראוונתי הראשון של אמבני, ב-2018 הוא ערך לביתו את החתונה היקרה בתולדות המדינה, שכללה הופעה של ביונסה וקבלות פנים באגם קומו באיטליה, במומביי וברג'סטאן. עלותה של החתונה הסתכמה בכ-100 מיליון דולר.
 
מוקש נולד בתימן לאב שעסק בייצוא תבלינים מהודו לתימן והשתייך לקאסטת סוחרים עניים. כיום, אמבאני הוא כאמור האיש העשיר ביותר באסיה. הוא מחזיק ב-48% ממניות Reliance Industries, וגם הבעלים של קבוצת הקריקט מומבאי אינדיאנס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה