בעולם

נחשף: זו הסיבה לתקלה החריגה בטיסת בואינג

ביום שני האחרון, מטוס בואינג 787 דרימליינר טס מאוסטרליה לניו זילנד צלל לפתע באמצע הטיסה,  ופצע 50 נוסעים לפני שנחת. על פי "וול סטריט ג'ורנל" דיילת לחצה בטעות על כפתור במושב הטייס ודחפה אותו לעבר לוח הבקרה בקוקפיט.
מערכת ice | 
בואינג (צילום יוטיוב/ TODAY)
מניית בואינג ( BA ) הורידה יותר מרבע מערכה השנה ואנחנו רק במרץ. אחד המטוסים של החברה סבל מפיצוץ באמצע טיסה ב-5 בינואר, מה שגרם לחקירות פדרליות מרובות שמצביעות יותר ויותר על כך שעובדי בואינג לא הצליחו להרכיב ברגים קריטיים לאחר ביצוע תיקונים. בואינג אמרה כי היא עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם חקירות הרגולטורים ויש לה תוכניות לשיפור אמצעי הבטיחות במתקני הייצור שלה. בואינג אמרה כי "נמשיך לתמוך בחקירה הזו בצורה השקופה והיזומה, תמכנו בכל החקירות הרגולטוריות לגבי התאונה הזו", אמרה בואינג בהצהרה.
ביום שני האחרון, מטוס בואינג 787 דרימליינר טס מאוסטרליה לניו זילנד צלל לפתע באמצע הטיסה,  ופצע 50 נוסעים לפני שנחת. מסתבר שהתקלה בטיסה השבוע נגרמה כשדיילת הגישה ארוחה לטייסים – ולחצה בטעות על כפתור באחד הכיסאות בקוקפיט.
 
ה"וול סטריט ג'ורנל" דיווח כי בואינג המליצה לחברות התעופה שמשתמשות במטוסי דרימליינר 787 לבדוק את כיסוי הבטיחות של הכפתורים במושבים שנמצאים בתא הטייס. לפי העיתון האמריקני, בואינג המליצה לחברות לעשות זאת אחרי שהתברר ממה נגרמה התקלה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה