בעולם

רשת המסעדות בסכנת פשיטת רגל: חייבת מיליוני דולרים

רשת המסעדות Turkey Leg Hut חייבת יותר מ-4.7 מיליון דולר לסך של 19 נושים שונים, כולל כמעט 782,000 דולר לבעלים, נאקיה פרייס, לפי מסמך שהוגש בארה"ב לבית המשפט לפשיטות רגל במחוז הדרומי של טקסס
מערכת ice |  3
מסעדה סגורה - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
רשת המסעדות Turkey Leg Hut הגישה בקשה להגנה מפשיטת רגל ביום שלישי, כשהיא ממשיכה בשורה של בעיות משפטיות ופיננסיות עבור העסק הפופולרי אך המסורבל ברובע השלישי של יוסטון.
המסעדה ב-4830 Almeda Rd. חייבת יותר מ-4.7 מיליון דולר לסך של 19 נושים שונים, כולל כמעט 782,000 דולר לבעלים, נאקיה פרייס, לפי מסמך שהוגש בארה"ב לבית המשפט לפשיטות רגל במחוז הדרומי של טקסס. החברה דיווחה שיש לה פחות מ-50,000 דולר בנכסים משוערים.
 
פרייס, תוך שימוש בשם נאקיה הולמס, התייחסה להגשת פשיטת הרגל בהצהרה שפורסמה בחשבון האינסטגרם של ה-Turkey Leg Hut, שיש לו יותר מ-534,000 עוקבים. היא כתבה שהחברה "נקטה בצעדים לשינוי מיצוב וחיזוק החברה כשהיא ממשיכה לשרת את הקהילה שלה".
"החברה יזמה תהליך פרק 11 מרצון בפיקוח בית המשפט שיאפשר לה את הגמישות הדרושה להמשך דיונים מתמשכים עם כל בעלי העניין הפיננסיים", כתבה גם. "בקשר להגשה, החברה ביקשה אישור להמשך פעילותה תוך עמידה בהתחייבויותיה כלפי כל בעלי העניין, העובדים, הספקים והספקים".
מוקדם יותר החודש חויבו ה-Turkey Leg Hut ובעליה לשעבר, לינדל פרייס, לשלם יותר מ-931,000 דולר לבעלים-שותף לשעבר, סטיבן רוג'רס, כחלק מתביעה שהגיש רוג'רס במחוז האריס. נאקיה ולינדל פרייס נמצאים בעיצומו של הליך גירושין, כך עולה גם מרישומי בית המשפט.
"Turkey Leg Hut נשארה מחויבת למטרה שלה: לשרת את קהילת יוסטון ומחוצה לה", כתבה נאקיה פרייס בפוסט שלה באינסטגרם ביום שלישי. "בזמן שאנו עוברים תהליך זה, אנו מבקשים המשך תמיכה. אנו נחושים להשיג תוצאה חיובית".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מסעדה פושטת רגל
    היועץ 03/2024/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה צריך לעניין אותנו רשת מסעדות בחול חסר לנו צרות משלנו . באמת משעמם לכם
    סגור
  • 1.
    למה זה מעניין? (ל"ת)
    יובל 03/2024/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • מסעדה פושטת רגל (ל"ת)
    ציפי 03/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור