בעולם

בעלי גוצ'י בעסקה היקרה באירופה: במה הושקעו 1.4 מיליארד דולר?

פרנסואה-הנרי פינו מתאגיד קרינג, הבעלים של מותג היוקרה גוצ'י, רכש בניין היסטורי במילאנו תמורת כ-1.39 מיליארד דולר, מה שהופך את הרכישה לעסקת הנדל"ן הגדולה באירופה מאז 2022
מערכת ice | 
דולרים (צילום shutterstock)
פרנסואה-הנרי פינו, ממנהליי התאגדי הצרפתי קרינג, שמחזיק במותג היוקרה גוצ'י, רכש בניין היסטורי ברובע האופנה של מילאנו תמורת כ-1.39 מיליארד דולר, מה שהופך אותו לעסקת הנדל"ן הגדולה באירופה מאז 2022.
הרכישה מעצימה את נוכחותה של קרינג באחד מאזורי הקניות היוקרתיים בעולם, ומחזקת עוד יותר את מעמדה בשוק היוקרה. המהלך מגיע כאשר תעשיית היוקרה מתמודדת עם האטה, אך ההשקעה המשמעותית של קרינג מראה את ביטחונו בפוטנציאל הצמיחה לטווח ארוך של המגזר ובמשיכה המתמשכת של יעדי אופנה איקוניים כמו מילאנו.
 

 
שוק היוקרה צמח בעשור האחרון אך המכירות לא היו מרשימות בשנים האחרונות. על פי ההערכות, גוצ'י מקבלת יותר משליש ממכירותיה מסין, שכלכלתה מתקשה. הבעלים אמר בהצהרה כי אזהרת הרווח "משקפת ירידה חדה יותר במכירות בגוצ'י, בעיקר באזור אסיה-פסיפיק". החברה אמורה לדווח על תוצאותיה הכספיות ב-23 באפריל. גוצ'י היוותה שני שלישים מהרווח התפעולי של קבוצת קרינג בשנה שעברה. שאר המותגים של כוללים את איב סן לורן, בלנסיאגה ובוטגה ונטה. בחודש שעבר דיווחה קרינג כי הרווח הנקי שלה אשתקד ירד ב-17%. מניותיה צנחו ביותר מ-23% בשנה האחרונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה