בעולם

הוליווד בהלם: הכוכב פורש בגיל 39 בעקבות מחלה קשה

כריס המסוורת', הכוכב המצליח, חשף כי הוא עלול לחלות באלצהיימר ובגיל 39 בלבד הוא בסכנה גדולה ועל כן הוא מתכוון לקחת הפסקה מהסרטים והקריירה כדי להתרכז במשפחתו ובו עצמו
מערכת ice | 
כריס המסוורת' ת'ור (צילום צילום כרוז הסרט ת'ור רגנרוק)
בשורות כואבות מאוד מכיוונו של אחד השחקנים המצליחים והאהובים בהוליווד, כריס המסוורת' שכיכב בסרט ת'ור של מארוול, חשף בראיון אמיץ כי על אף שהוא בן 39 בלבד, הוא בסבירות גבוהה לחלות באלצהיימר ועל כן הוא עתיד לקחת פסק זמן מהוליווד לטובת השקעה בחיי המשפחה שלו וטיפול במצב החדש.
המסוורת', הצטלם לסדרת הדוקו של דיסני פלוס "חסר גבולות", שעניינה טבע האדם והזדקנות, שם הוא עבר סדרת בדיקות גנטיות כדי את  עתידו הרפואי ושם גילה כי ירש גם מאביו וגם מאימו את גן APOE4 שמגביר את הסיכון לחלות באלצהיימר הפוגעת בזיכרון ובכלל בתפקוד. 
בריאיון למגזין ה-"Vanity Fair" חשף המסוורת' את חששותיו הכבדים לגבי עתידו: "הדאגה שלי הייתה שלא רציתי להפוך את זה לדרמטי מדי או להפוך את זה למצב של אמפתיה גדולה מדי כלפיי לצורכי בידור".
 
עוד הוא הדגיש שאם כבר, הוא מברך על התוצאות של הבדיקה כי כך הוא יוכל לנהל את הסיכון שכרוך במחלה בצורה חכמה יותר, לשמור על בריאות גופנית ונפשית ואולי גם למנוע את התפתחות המחלה למשך זמן רב ככל האפשר". במקביל, הסביר כי הוא לוקח הפסקה מהוליווד ויתמקד בזמן איכות עם אשתו וילדיו..
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה