בעולם

פשיטת רגל מתקרבת? קניה ווסט חייב 50 מיליון דולר לרשות המסים

"גיליתי שהם ניסו להכניס אותי לכלא הבוקר. ואז הם אמרו - אתה חייב הרבה מסים. לקח לי בערך שש שעות לגלות כמה. ובכן, זה באמת היה הרבה - בסביבות 50 מיליון דולר", אמר הראפר המושמץ
מערכת ice |  1
קניה ווסט (צילום freepik, יוטיוב/ Piers Morgan Uncensored)
קניה ווסט טוען שרשויות המס הקפיאו ארבעה מחשבונות הבנק שלו, עקב חוב מס בסך 50 מיליון דולר. על פי הדיווחים, הראפר בן ה-45 איבד את מעמדו כמיליארדר, בעקבות הערותיו האנטישמיות בחודש שעבר, מה שגרם לאדידס לסיים את שותפותה בת תשע השנים איתו. על פי הדיווחים, השווי הנקי שלו ירד לסביבות 400 מיליון דולר והוא טען שהוא חייב לרשות המסים 50 מיליון דולר במיסים חוזרים.
בטענה ש"מפרקים" אותו, קניה אמר לפודקאסט 'Timcast IRL': "גיליתי שהם ניסו להכניס אותי לכלא הבוקר. ואז הם אמרו - אתה חייב הרבה מסים. לקח לי בערך שש שעות לגלות כמה. ובכן, זה באמת היה הרבה - בסביבות 50 מיליון דולר". הכוכב ציין כ "ברור שאני שלא האדם בעל הידע הפיננסי הרב ביותר על פני כדור הארץ" ולכן הוא פנה ל"סמנכ"לי כספים שונים" כדי לראות אם הוא בסיכון להיות מואשם בהעלמת מס.
 
קניה הודה שהוא בעצם הפסיק ללמוד, לאחר שזינק לתהילה באמצע שנות ה-20 לחייו, כשהיו לו אנשים אחרים לטפל בחלקים שונים בחייו. הוא הוסיף: "אז עכשיו... אני באמת יכול ללמוד איך לנהל חברה. אני צריך ללמוד איך לספור, באמת. זה כאילו לא ידעתי אפילו איפה לשים את הכסף".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בייתר
    שלום 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשמור.על.הפה.אחשב.מפסיד.הרבה.קסף על.שנאת.חינם.רוצה.צומת.לב.בעיה.נפשית
    סגור