בעולם

פורום מעריצי קניה ווסט הפך לאתר להנצחת השואה

העמוד מציע כעת הפגנת תמיכה ספונטנית באמריקאים יהודים ובאותה העת גם התבטאויות כנגד ווסט
מערכת ice |  2
קניה ווסט (צילום pexels, יוטיוב/ Piers Morgan Uncensored)
מעריצים ב-Reddit הפנו את גבם לקניה ווסט והפכו את סאברדיט שהוקדש לו, לעמוד המקדם חינוך לשואה, תוך שעות לאחר ההערות האנטישמיות האחרונות של הראפר. r/Kanye, פורום של 700,000 חברים ב-Reddit שבו מעריצים דנו פעם במוזיקה, באופנה ובמאמצים אחרים של Ye, הוצף בפוסטים המספקים מידע על רדיפת יהודים במהלך השואה והוקעת האנטישמיות.
העמוד הציע הפגנת תמיכה ספונטנית באמריקאים יהודים ובאותה העת גם התבטאויות כנגד ווסט. "כיהודי ומעריץ מוקדם של קניה", פרסם מגיב אחד, "מעולם לא הסתכלתי בפורום הזה עד הבוקר וראיתי את כל פוסטי הזיכרון לשואה. אני עם דמעות עכשיו. תודה שעמדתם בשבילנו". הפוסטים כוללים תמונות הקשורות לשואה ומידע שנועד להפיץ מודעות לגבי הרדיפה וההרג של 6 מיליון יהודים על ידי גרמניה הנאצית. אנשים מפרסמים גם המלצות על ספרים וסרטים חינוכיים, תמונות מביקורים באתרי הנצחה ומוזיאונים לשואה ותמונות שלדבריהם הן של בני משפחה שלהם שנרדפו תחת המשטר הנאצי.
 
"תמונות שצילמתי כשביקרתי באושוויץ. זה אמיתי. זה מה שקרה למיליוני גברים, נשים וילדים חפים מפשע כתוצאה מרטוריקה דה-הומניזית בלתי מבוקרת נגדם", כתב אדם אחד וצירף תמונות של מחנה ההשמדה. "לעולם לא עוד." חלק מהפוסטים מבהירים, שאפילו מעריצים ששמרו אמונים ל-Ye, למרות הערותיו האנטישמיות החוזרות ונשנות, החליטו כעת לנטוש אותו. "הערצתי אותך. ועכשיו הרסת הכל", כתב אחד המגיבים. "מתבייש שפעם היית האמן האהוב עליי. בושה שקראתי לך 'הכי טוב אי פעם'. אני סיימתי איתך".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נו, בקרוב בישראל.
    שירה. 12/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ו.. דבר נוסף, רואים שיש תכנית מסודרת לכל. כולל להזוי הזה.
    סגור
  • 1.
    סוף סוף משהו טוב, (ל"ת)
    יעכ 12/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור