בעולם

קים קרדשיאן רק במקום ה-5 ברשימת משפיעני האופנה 2022

אתר lefty דירג את עשרת המשפיעים בתעשיית האופנה העולמית, ואת 4 המקומות הראשונים תופסות במפתיע חברי הלהקה הקוריאנית בלאקפינק. במקום העשירי: בילי אייליש
מערכת ice | 
קים קרדשיאן (צילום פייסבוק/ קים קרדשיאן)
אתר lefty דירג את 10 האנשים המשפיעים ביותר בתעשיית האופנה לשנת 2022, ואת ארבעת המקומות הראשונים תופסות חברות להקת בלאקפינק, אשר גברו גם על שמות כמו הקרדשיאנס, זנדאיה ובלה חדיד.
תעשיית המוזיקה הדרום קוריאנית הרחיבה בשנה שעברה את שליטתה בתעשיית האופנה העולמית, כאשר כוכביה גרפו עסקאות מותגים משתלמות ורשמו מיליארדי אינטראקציות במדיה החברתית.
 
ארבעת משפיעני האופנה המובילים של 2022 היו כולם חברים בקבוצת הבנות המגה-פופולרית Blackpink. המדורגת ראשונה ברשימה היתה ג'יסו ואחריה חברותיה ללהקה רוז'ה, ג'ני וליסה.
אתר Lefty, שנרכש על ידי סוכנות עיתונות האופנה המשפיעה Karla Otto בשנת 2021, משתמש בהופעות ציבוריות ובפרסומים במדיה חברתית כדי לחשב את הדירוג שלה.
ל-Jisoo, שגרירת המותג של דיור, יש יותר מ-66 מיליון עוקבים באינסטגרם - הרבה פחות מקרדשיאן וג'נר - אבל יש לה יותר מעריצים מעורבים, שיצרו למעלה מ-2 מיליארד אינטראקציות במדיה חברתית, כך עולה מהדו"ח.
 
היא ייצרה "ערך מדיה" בשווי 198 מיליון דולר לדיור, שהוא מונח שיווקי שמעריך את הסכום שמותג יצטרך להוציא על פרסום כדי ליצור את אותה כמות חשיפה.
Cha Eun-woo, חבר בלהקת הבנים של אסטרו, הגיע למקום ה-9 ברשימת המשפיעים המובילים של Lefty, הגבר היחיד ברשימה.
להלן 10 משפיעני האופנה המובילים של 2022, לפי דירוג לפי Lefty:
1. ג'יסו
2. רוזה
3. ג'ני
4. ליסה
5. קים קרדשיאן
6. זנדאיה
7. בלה חדיד
8. קיילי ג'נר
9. צ'ה און וו מלהקת אסטרו
10. בילי אייליש
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה