בעולם

זעזוע בעולם הספורט: הכוכב העולה חשוד באונס

כוכב עולה צעיר מקבוצת הפוטבול המוצלחת, האיגלס, הואשם השבוע בחטיפה ואונס של צעירה שלמדה עמו בתיכון, בשנת 2019. בעקבות ההאשמה הקבוצה השעתה אותו מכל פעילות מטעמה
מערכת ice |  1
תקיפה מינית (צילום shutterstock)
עולם הפוטבול בארה"ב נמצא נחשף לזעזוע בימים האחרונים לאחר ששחקן קבוצת האיגלס, ג'וש סילס, הואשם באונס וחטיפה של אישה צעירה במדינת הולדתו אוהיו. כעת, זמן קצר לאחר הגשת כתב האישום, הפרטי הברוטליים מאחורי התקיפה בה נחדש נחשפים.
על פי כתב האישום אירוע התקיפה התרחש בשנת 2019 בזמן שהוא והמתלוננת היו בני 21. במסגרת החקירה נודע כי המתלוננת וסילס הכירו אחד את השנייה כבר מימי התיכון וכי בערב התקיפה הוא הקפיץ אותה ואת בת דודתה לביתן. כשאלו באו לצאת מרכבו של סילס, הוא עצר בכוח את המתלוננת, בעוד בת הדודה יצאה מהרכב ונכנסה לבית. לפי עדותה היא לא ראתה בכך דבר חריג.
 
המתלוננת טוענת כי סילס ניסה לנשק אותה בכוח, פתח את מכנסיה ודחף לתוכם את ידו. לאורך כל האירוע היא טוענת שהצהירה באופן חזור ונשנה שאינה רוצה בכך ושהיא רוצה ללכת לביתה. למרות זאת, סילס לכאורה הכריח אותה לרדת על ברכיה ולבצע בו מין אוראלי. לדבריה הוא אמר לה שהוא לא ישחרר אותה עד שלא תעשה את המעשה.
לאחר סוף המעשה היא רצתה לעזוב וסילס לכאורה הבהיר לה שהוא עוד ייצור עמה קשר. על פי כתב האישום, המעשה גרם למתלוננת למספר נזקים, בהם פציעה בברכיים, חבורות קשות לגרון ולצוואר, פציעות בשפה ובאוזן.
בעקבות הגשת כתב האישום סילס צפוי להגיע לבית המשפט באמצע החודש, ארבעה ימים לאחר שקבוצת הפוטבול שלו תתחרה בגמר הסופרבול. בעקבות כתב האישום הקבוצה הכניסה את סילס לרשימת השחקנים שאינם מורשים להיות חלק פעיל בקבוצה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כוכב עולה והחשק גם
    יפים ב. 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשזין עומד - שכל בתחת ולא בכדי. הוא לא ראשון ולצערנו לא אחרון. חבל על הבחור - איזו תחילת קריירה צולעת.
    סגור