בעולם

דיסני במהלך צבוע: פיטרה 7,000 אבל שילמה 7 מיליון דולר לפרסומת

דיסני נמצאת השבוע שוב תחת ביקורת לאחר שנודע כי שילמה 7 מיליון דולר כדי שפרסומת שלה תעלה בזמן הסופרבול. כעת הרשת מאשימה את דיסני בצביעות על כך שהיא חוגגת ומבזבזת כספים, רגע אחרי שהודיעה על פיטורים של 7,000 עובדים
מערכת ice | 
דיסני (צילום דיסני)
שלשום התקיים הסופרבול בארה"ב ובהתאם לנוהג הוצגו פרסומות עתירות סלבס ויקרות במיוחד. לצד הפרסומות של נטפליקס ורשתות המזון המהיר הפופולריות כיכבה גם דיסני שהציגה פרסומת לא כל כך מרשימה לרגל חגיגות מאה השנה לחברה - ב-7 מיליון דולר.
באופן לא מפתיע כלל, הפרסומת הכעיסה את הציבור האמריקאי ולא רק בגלל העלות המטורפת שדיסני שילמה להפקת הסופרבול כדי שהפרסומת תופיע. הפרסומת, בת דקה וחצי, מציגה רצף של קטעים ערוכים מהסרטים האהובים של דיסני לאורך השנים, לצד כיתוב מרגש שכולו מוקדש לחגיגות 100 השנים לחברה.
בוב אייגר, המנכ"ל החוזר, שיתף גם הוא את הפרסומת וכתב: "אנחנו אסירי תודה למספרי הסיפורים שלנו, הקאסט והמעריצים שלנו". דברים אלו היו הקש ששבר את גב הגמל עבור המבקרים ברשת שלא העריכו במיוחד את העובדה שאייגר בחר לחגוג את פעילותה של דיסני בצורה כה מתרברבת ויקרה שנייה לאחר שפיטר 7,000 עובדים.
התגובות ברשת לא ריחמו. מצייצת אחת כתבה: "משהו בנוגע לפרסומת החגיגית של דיסני מפריע לי... אולי זה ההודעה על פיטוריהם של 7,000 עובדים והוצאה של 7 מיליון דולר על הפרסומת". בלוגר אחר הוסיף: "עד כמה שהקטעים בפרסומת מרגשים, זו לא בושה לומר שהתזמון ממש גרוע".
אחרים הגיבו כמובן על כך שלטעמם בחירה בפרסומת שעולה סכום כה עצום, בתקופה בה הם הכריזו על צמצומים, היא פשוט לא הכרחית. אחרים הגיבו ואמרו כי הצעד של דיסני הוא מאד "אמריקאי" ושהחברה צבועה. מטעם החברה עצמה לא נמסרה תגובה רשמית באשר למחיר ששילמה עבור עליית הפרסומת בזמן הסופרבול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה