בעולם
דיסני במהלך צבוע: פיטרה 7,000 אבל שילמה 7 מיליון דולר לפרסומת
דיסני נמצאת השבוע שוב תחת ביקורת לאחר שנודע כי שילמה 7 מיליון דולר כדי שפרסומת שלה תעלה בזמן הסופרבול. כעת הרשת מאשימה את דיסני בצביעות על כך שהיא חוגגת ומבזבזת כספים, רגע אחרי שהודיעה על פיטורים של 7,000 עובדים
שלשום התקיים הסופרבול בארה"ב ובהתאם לנוהג הוצגו פרסומות עתירות סלבס ויקרות במיוחד. לצד הפרסומות של נטפליקס ורשתות המזון המהיר הפופולריות כיכבה גם דיסני שהציגה פרסומת לא כל כך מרשימה לרגל חגיגות מאה השנה לחברה - ב-7 מיליון דולר.
באופן לא מפתיע כלל, הפרסומת הכעיסה את הציבור האמריקאי ולא רק בגלל העלות המטורפת שדיסני שילמה להפקת הסופרבול כדי שהפרסומת תופיע. הפרסומת, בת דקה וחצי, מציגה רצף של קטעים ערוכים מהסרטים האהובים של דיסני לאורך השנים, לצד כיתוב מרגש שכולו מוקדש לחגיגות 100 השנים לחברה.
בוב אייגר, המנכ"ל החוזר, שיתף גם הוא את הפרסומת וכתב: "אנחנו אסירי תודה למספרי הסיפורים שלנו, הקאסט והמעריצים שלנו". דברים אלו היו הקש ששבר את גב הגמל עבור המבקרים ברשת שלא העריכו במיוחד את העובדה שאייגר בחר לחגוג את פעילותה של דיסני בצורה כה מתרברבת ויקרה שנייה לאחר שפיטר 7,000 עובדים.
Today I want to share this video, which celebrates the @WaltDisneyCo's 100 year milestone. We are enormously grateful to our storytellers, our cast members and our fans. Thank you and enjoy. #Disney100 pic.twitter.com/LowCx9t2Iv
— Robert Iger (@RobertIger) February 12, 2023
בוב אייגר, המנכ"ל החוזר, שיתף גם הוא את הפרסומת וכתב: "אנחנו אסירי תודה למספרי הסיפורים שלנו, הקאסט והמעריצים שלנו". דברים אלו היו הקש ששבר את גב הגמל עבור המבקרים ברשת שלא העריכו במיוחד את העובדה שאייגר בחר לחגוג את פעילותה של דיסני בצורה כה מתרברבת ויקרה שנייה לאחר שפיטר 7,000 עובדים.
התגובות ברשת לא ריחמו. מצייצת אחת כתבה: "משהו בנוגע לפרסומת החגיגית של דיסני מפריע לי... אולי זה ההודעה על פיטוריהם של 7,000 עובדים והוצאה של 7 מיליון דולר על הפרסומת". בלוגר אחר הוסיף: "עד כמה שהקטעים בפרסומת מרגשים, זו לא בושה לומר שהתזמון ממש גרוע".
עוד ב-
אחרים הגיבו כמובן על כך שלטעמם בחירה בפרסומת שעולה סכום כה עצום, בתקופה בה הם הכריזו על צמצומים, היא פשוט לא הכרחית. אחרים הגיבו ואמרו כי הצעד של דיסני הוא מאד "אמריקאי" ושהחברה צבועה. מטעם החברה עצמה לא נמסרה תגובה רשמית באשר למחיר ששילמה עבור עליית הפרסומת בזמן הסופרבול.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



