בעולם

עמנואל מקרון: "לישראל יש הזכות להגן על עצמה ולחסל את חמאס"

נשיא צרפת, עמנואל מקרון, הביע את תמיכתו בישראל: "דבר אינו יכול להצדיק טרור. צרפת מגנה בחריפות הגדולה ביותר את מעשי הזוועה הללו. הבטחנו לישראל ולאזרחיה שאנו עומדים לצידם ותומכים ללא ערעור בתגובתה הלגיטימית לפעולות טרור"
מערכת ice | 
עמנואל מקרון (צילום ויקיפדיה)
יומה השביעי של מלחמה "חרבות ברזל" הגיע הבוקר (שישי) כאשר לאחר מתקפת הפתע המזעזעת של ארגון הטרור חמאס על ישראל, למעלה מ-1,300 ישראלים נרצחו בדם קר, בעוד למעלה מ-3,700 פקדו את בתי החולים בארץ עם דרגות פציעה שונות כאשר גם בגזרת הצפון העניינים מתוחים מאוד עם נפילות ויריות בטפטופים מלבנון, כמו גם מספר היתקלויות. מספר החטופים שמוחזקים בידיי חמאס עומד ככל הנראה על כ-150 אזרחים ישראלים וחיילים.
מדינות ומנהיגים רבים בעולם מביעים בימים האחרונים את תמיכתם בישראל, בהם נשיא צרפת, עמנואל מקרון, שהעלה פוסט לרשתות החברתיות בו הביע את תמיכתו בישראל: "אני מדבר בשם כולנו כשאני אומר שאנחנו שותפים לצערה של ישראל. אנחנו, הצרפתים, חווינו על בשרנו את הכאב הזה. למדנו על בשרנו שדבר אינו יכול להצדיק טרור. צרפת מגנה בחריפות הגדולה ביותר את מעשי הזוועה הללו".
 
"נאמר זאת בצורה ברורה: החמאס הוא ארגון טרור. הוא מבקש לפני הכל את השמדתו והכחדתו של עם ישראל, והוא יודע, בדרך נפשעת וצינית, למה מעשיו חושפים את אוכלוסיית עזה. זו לא מלחמה בין ישראלים לפלסטינים, זו מלחמה שמנהלים טרוריסטים נגד אומה, מדינה, חברה, נגד הערכים הדמוקרטיים".
"הבטחנו לישראל ולאזרחיה שאנו עומדים לצידם ותומכים ללא ערעור בתגובתה הלגיטימית לפעולות טרור. לישראל יש הזכות להגן על עצמה ולחסל קבוצות טרור, כולל את החמאס, בפעולות ממוקדות, אולם תוך שמירה על אוכלוסיות אזרחיות, מפני שזו חובתן של הדמוקרטיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה