בעולם

הפדרציה היהודית של ניו-יורק בקמפיין תמיכה בישראל: הסכום המטורף נחשף

הפדרציה היהודית של ניו יורק UJA המובילה יחד עם עמותת IAC מפגן הזדהות גדול עם ישראל בסימן החזרת החטופים הביתה, במעמד ראש העיר אריק אדמס בשעה 1:00 שעון ישראל. עד כה גייסה הפדרציה למעלה מ-100 מיליון דולר תרומה למדינת ישראל
מערכת ice | 
שלטי קמפיין התמיכה של UJA בניו יורק למען ישראל (צילום UJA)
הפדרציה היהודית של ניו יורק UJA מובילה ביחד עם עמותת IAC מפגן הזדהות גדול עם ישראל במעמד ראש העיר ניו יורק, אריק אדמס. אירוע המחאה שיתקיים הלילה במנהטן (1:00 לפנות בוקר, שעון ישראל) עומד בסימן הדרישה הבינלאומית התקיפה להחזרת החטופים הביתה.
באירוע שיתקיים בטיימס סקוור וישודר על מסכי ענק ברחבי העיר, תשתתף גם הזמרת שירי מימון שתשיר את ההמנונים של ישראל ושל ארה"ב. כזכור בשבוע שעבר כבר נחשף כי הפדרציה היהודית של ניו יורק תרמו 300 אלף דולר לעיריית שדרות.
יהודי ניו יורק גייסו במסגרת הפדרציה UJA, יותר מ-100 מיליון דולר בימיה הראשונים של המלחמה. הפדרציה מעבירה את תמיכתה באמצעות המנכ"ל בישראל, איציק שמולי, לישובי הגבול בעוטף ובצפון, בתי חולים וארגוני סיוע ותמיכה.
 
שמולי: "בכל מקום שבו ינסו לפגוע בנו, פדרציית ניו יורק תהיה כדי לתמוך ולחזק - בדרום, בצפון, בעורף ובכוחות הביטחון. רק בשבוע האחרון הקצנו תמיכה של כ-30 מיליון דולר וזו רק ההתחלה. פדרציית ניו יורק ממשיכה לפעול להבטחת הגב הרחב והמלא מארה"ב בת בריתנו האיתנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה