ויראלי

"רצח עם": זוכת האוסקר מצדיקה את הטבח הנורא ב-7 באוקטובר

אחרי אנג'לינה ג'ולי, גם הכוכבת ההוליוודית סוזן סרנדון יצאה נגד ישראל ואף הצדיקה את הטבח הנורא ב-7 באוקטובר: "רבים מאוד לא מבינים את ההקשר שבו התרחשה התקיפה הזו בשבעה באוקטובר. הם לא מבינים את ההיסטוריה של מה שקורה לעם הפלסטיני, כבר 75 שנה. זאת הזדמנות לחנך אנשים, אם הם יכולים לפתוח את ראשם"
מערכת ice |  2
הוליווד (צילום Queryzo. grauschleier entfernt, stromkabel entfernt, farben kr?ftiger)

מלחמת "חרבות ברזל" נכנסה היום (שלישי) כבר ליומה ה-39 של לחימה, כאשר אם תחילה שמענו הרבה קולות בעולם שעומדים לצד ישראל, אט אט החלו הקולות האנטישמיים לפרוץ החוצה, ואחרי הכוכבת הגדולה אנג'לינה ג'ולי, עוד כוכבת הוליוודית יצאה נגד ישראל כאשר הצדיקה למעה את הטבח הנוראי של ה-7 באוקטובר - סוזן סרנדון שמה.

זוכת האוסקר הצטרפה למחאה של 8,000 אמנים בעולם שיוצאים נגד ישראל, כאשר שיתפה פוסט בו נכתב: "למעלה מ-8,000 אמנים מעל 60 מדינות עומדים בסולידריות עם פלסטין וזכותם להתנגד לכיבוש אכזרי וארוך של 75 שנה".
 


עוד כתבה סרנדון: "בזמן שישראל מגבירה את מסע הטיהור האתני שלה על ידי הפצצת בתי חולים וקיצוץ הגישה לתקשורת לעזתים הנצורים, אמנים ואנשי מצפון חייבים לעמוד איתן נגד הכיבוש ולצד השחרור. אנו מפצירים לפעולה מאוחדת נגד מלחמת רצח עם זו ונשבעים להזדהות עם הפלסטינים. שחררו את פלסטין. חתמו נגד האפרטהייד".

נוסף על כך, השתתפה זוכת האוסקר שזכורה לכולנו מתפקידה בסרט "תלמה ולואיז" בעצרת תמיכה בחמאס שם אמרה: "אתה לא צריך להיות פלסטיני בשביל להבין שפשעי מלחמה מתרחשים כל יום, כך לפי האומות המאוחדות, וקבוצות אנושיות אחרות".
עוד הוסיפה כי "רבים מאוד לא מבינים את ההקשר שבו התרחשה התקיפה הזו בשבעה באוקטובר. הם לא מבינים את ההיסטוריה של מה שקורה לעם הפלסטיני, כבר 75 שנה. זאת הזדמנות לחנך אנשים, אם הם יכולים לפתוח את ראשם".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אמנים מגוש הערבים-שמאל העולמי
    ניצול אלטלנה 11/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מעניין
    סגור
  • 1.
    חבל שלא היתה בטבח והיתה נאנסת
    מיכאלה 11/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חבל שסוזן סרנדון היתה בטבח והיתה נאנסת וחצי מהמשפחה שלה היתה נרצחת. גם אז היתה מצדיקה. אנטשמית.
    סגור