בעולם

אנטישמיות בלונדון: נהגי אוטובוס סירבו להסיע ילדים יהודים

שני מקרים דומים התרחשו לאחרונה בלונדון בהם התקרבו נהגי אוטובוס לתחנות בהן שהו ילדי בית ספר יהודים אולם למרות שנראה עוצר, המשיך הנהג בדרכו, לטענת המשטרה, לפי מספר עדויות שהגיעו אליהן, נוסעים השמיעו קריאות אנטישמיות
מערכת ice |  1
אנטישמיות בעולם (צילום יוטיוב/ NBC News)
נהגים בלונדון סירבו להעלות תלמידים יהודים? שני מקרים דומים התרחשו לאחרונה בבירה האנגלית, בהם התקרבו נהגי אוטובוס לתחנות בהן שהו ילדי בית ספר יהודים, אולם למרות שהאטו לפני התחנה, לא עצרו ביעד. המקרה הראשון אירע בסטמפורד היל כאשר מספר ילדים יהודים חיכו לאוטובוס בתחנה, אולם החליט להמשיך בדרכו, מספר ימים לאחר מכן, ילדה בת 13 המתינה לאוטובוס בהאקני ונתקלה בדפוס דומה.
תאגיד התחבורה הלונדוני דיווח לעיתון ה"אינדפנדנט" שהתלונות נבדקות במלואן והודיע כי לא תסבול שום סוג של אפלייה ברשת התחבורה. מספר התקריות האנטישמיות בלונדון זינק ביותר מ-1,300% מאז מתקפת הטרור של מחבלי חמאס על יישובי הדרום ב-7.10. בנוסף לכך הבירה האנגלית גם סובלת בחודשיים האחרונים מהפגנות פרו פלסטיניות ענקיות. לפי סקר שפורסם בשבוע שעבר מחצית מיהודי בריטניה שקלו לעזוב את המדינה בעקבות גילויי השנאה והגזענות במדינה.
 
כזכור ב-7.10 אירעה מתקפת הטרור של מחבלי חמאס על יישובי העוטף, במהלכה נרצחו מעל 1,400 ישראלים, בנוסף ל-7,000 ישראלים נוספים שנפצעו ו-239 חטופים, שחלקם חזרו לישראל בשבוע שעבר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בקרוב מלך מוסלמי
    מוטי 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בקצב של השתלטות המוסלמים על אנגליה, יתכן וקרוב היום שבו הם ידיחו את בית המלוכה הבריטי וימנו מלך מוסלמי.............. ברחוב הם כבר שולטים, לתשומת ליבכם בריטים מטומטמים.
    סגור