בעולם

העולם התעורר? ביידן קרא לגנות את האלימות המינית של חמאס

נשיא ארצות הברית השתתף באירוע בבוסטון ונשא דברים, בהם התייחס לאלימות המינית המזעזעת של מחבלי חמאס שנחשפה לאחרונה, וקרא לגנות אותה "בלי יוצא מהכלל"
מערכת ice | 
ג'ו ביידן (צילום יוטיוב/ 60 Minutes)
נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, השתתף ביום שלישי האחרון בכנס פוליטי לגיוס כספים בבוסטון, ובמהלכו נשא דברים בפני הקהל, כשאר הנושא המרכזי של דבריו היה המלחמה ברצועת עזה.
בניגוד לסיסמאות הרגילות והנושאים שעליהם הוא מדבר כמעט מדי יום, הפעם הוא התמקד באלימות המינית של מחבלי חמאס, אולי לאחר נאומו של נתניהו, שהפציר בעולם להתייחס לזה ולא להתעלם, כפי שעשו עד עכשיו.
ביידן קרא לכל העולם לגנות את האלימות המינית המזעזעת שנחשפה ולמרבה הצער, עוד תיחשף, בה השתמשו וכנראה עדיין משתמשים מחבלי ארגון הטרור בעזה, כנגד החטופות והחטופים. ביידן אמר שכל העולם צריך לגנות את זה "ללא יוצא מן הכלל". בנוסף, המחיש ביידן את הזוועות ואמר כי חמאס ביצעו את המעשים תוך "אכזריות שלא תיאמן".
 
בנוסף, ביידן בנאומו הטיל את האשמה בסיום הפסקת האש על ארגון הטרור העזתי, בניגוד לקולות רבים בעולם המאשימים, כצפוי, את ישראל. דבריו של ביידן אף "זכו" לתגובה מארגון חמאס שכמובן הכחיש, במסגרת התעמולה השקרית שלו, את מעשי האונס והאלימות המינית שנחשפו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה