בעולם

"ישו היה פלסטיני": זו הטענה החדשה שכובשת את הרשת

המצאת המאה: אווירת חג המולד גרמה לפרו פלסטיניים רבים ברחבי העולם להאמין ולפרסם את האמונה המוזרה כי ישו הנוצרי, היה בכלל מוסלמי פלסטיני 

מערכת ice | 
ישו פלסטיני (צילום @AdameMedia טוויטר)
בעוד אנחנו כאן בארץ מתמודדים עם מלחמת "אין ברירה" מול 7 חזיתות של אויבים אכזריים, יש מי שמתעסק בהמצאות חדשות ומגוחכות בשביל להצדיק עוד יותר את העם הפלסטיני ולגרום לדמותו של  המושיע הנוצרי ישו להראות כמנהיג רוחני של חמאס. 
העיסוק בחג המולד העיר את השיח על דמותו של ישו. הרשת התמלאה בסיפורים לפיהם ישו הוא ערבי פלסטיני. אך לא רק פלסטיניים מאמינים בסיפור זה. גם נוצרים מתחילים להאמין להזיה.
כך למשל, האב אדווארד בק, כומר קתולי, הופיע בראיון לרשת CNN, וכינה את ישו  "יהודי פלסטיני". התייחסויות נוספות לישו כ"פלשתיני" היו גם בתוכנית רדיו של ה-BBC בסקוטלנד, ללא אזכור מפורש של זהותו היהודית של ישו.
 
נזכיר כי ישו היה מטיף ומנהיג דתי יהודי בן המאה הראשונה לספירה. כאמור, רבים ברשת הפכו אותו לפלסטיני. עוד בדיה שמסתובבת בימים אלו ברשתות היא הסיפור לפיו ישו הופך בסוף לשהיד.אם כי המסורות האסלאמיות רואות בישו נביא בשרשרת הנבואה המוסלמית, באף אחד מהן לא מוזכרת התייחסות אליו כאל שהיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה