בריאות

סלין דיון משתפת בכאב על המחלה הנדירה: "מהחוויות הקשות של חיי"

סלין דיון דיברה על ההתמודדות הקשה שלה עם "תסמונת האדם הנוקשה" לרגל יום המודעות העולמי: "אני עדיין נחושה לחזור יום אחד לבמה ולחיות חיים נורמליים ככל האפשר"
מערכת ice |  1
סלין דיון (צילום אינסטגרם/ סלין דיון)
לפני כשנה, חדשות רעות במיוחד הגיעו מכיוונה של סלין דיון, זאת לאחר שהזמרת האהובה ביטלה מספר הופעות, כולל זו בישראל, ולאחר מכן  היא הודיעה סופית על ביטול מלא של סיבוב ההופעות בעקבות תסמונת נדירה שהופיעה אצלה בשם "תסמונת האדם הנוקשה" אשר משפיעה על מערכת העצבים שלה, גורמת לכאב רב וגורמת להתכווצויות קשות.
לרגל יום המודעות לתסמונת האדם הנוקשה שנערך בסוף השבוע האחרון, סלין דיון העלתה פוסט לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא דיברה על מצבה הרפואי המסובך: "ניסיונות ההתגברות שלי על המחלה האוטואימונית הזו היו מהחוויות הכי קשות של חיי, אבל אני עדיין נחושה לחזור יום אחד לבמה ולחיות חיים נורמליים ככל האפשר".
 
דיון המשיכה: "אני אסירת תודה מעומק לבי על כל האהבה והתמיכה מהילדים, המשפחה, הצוות שלי ומכולכם! אני רוצה לשלוח את העידוד והתמיכה שלי לכל הסובלים מהתסמונת הזו ברחבי העולם". לסיום שלחה מסר לסובלים מתסמונת האדם הנוקשה: "אני רוצה שתדעו שאתם יכולים לעשות את זה! אנחנו יכולים לעשות את זה!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    החלמה מהירה
    אפי 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יוצרת מרגשת וזמרת מחוננת.רפואה שלמה
    סגור