בריאות

דרמה בשדה התעופה: צעירה שתתה קפה ממכונה - ואושפזה במצב קשה

צעירה בת 21 שתתה קפה במכונה בשדה התעופה הפאלמה דה מיורקה, שם היא עובדת, ומהר מאוד הבחינה בחרקים מעופפים שיוצאים מהכוס. מצבה התדרדר במהירות שיא והיא הובלה לבית החולים במצב קשה וללא הכרה
מערכת ice | 
קפה (צילום unsplash)
אסון כבד נמנע ברגע האחרון בשדה התעופה בפאלמה דה מיורקה שבספרד, זאת לאחר שצעירה בת 21 שעובדת בשדה, שתתה קפה מאחת מהמכונות שמוצבות במקום, ואושפזה במצב קשה בבית החולים אחרי שחרקים מעופפים התגלו בתוך הכוס שלה.
על פי דיווחים במדינה, אותה צעירה סיפרה כי רגע לאחר שלגמה מכוס הקפה היא הרגישה שמשהו בטעם שלו לא תקין. היא הביטה בכוס וראתה חרקים מעופפים יוצאים ממנה. באותו הרגע היא רצה לשירותים כדי להקיא, וסיפרה כי היא הרגישה רע מאוד והרגישה כי המצב שלה מדרדר במהירות שיא.
 
אחרי מספר דקות, היא איבדה את הראייה שלה, הפנים שלה והגרון שלו החלו להתנפח והנשימה שלה הלכה והתקצרה. רופאים בשדה התעופה הגיעו מיד לתת לה טיפול אחרי שבן זוגה, שהיה איתה, הזעיק אותם מיד למקום. הם נתנו לה אדרנלין ותרופות נגד הלם, אך בשלב זה היא כבר איבדה את הכרתה ופונתה במהירות לבית החולים הקרוב בעיר.
הרופאים בבית החולים נאבקו על חייה והצליחו להציל אותה. היא אושפזה במשך יממה וחצי ושוחררה לאחר מכן לביתה. משפחתה של הצעירה הגישה תלונה במשטרה נגד החברה שמפעילה את המכונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה