משפט

ארומה חוטפת תביעת ענק של כ-9 מיליון שקל: "רשלנות פושעת"

לקוח של ארומה ישראל תובע את הרשת בסכום עתק, זאת לאחר ששתה כוס תה עם שאריות של מסיר שומנים בסניף של הרשת ברעננה, ורק בנס הוא לא מת אחרי שהיה מורדם ומונשם במשך חמישה ימים: "מדובר ברשלנות פושעת, שרק בנס לא הסתיימה במוות. נגרם לו נזק כבד לאיברים פנימיים שיותיר אותו עם נכויות קשות, שמהן יסבול כל חייו"
מערכת ice |  2
ארומה (צילום פלאש 90)
באפריל 2022, לקוח של "ארומה ישראל" הזמין כוס תה בסניף של הרשת בקניון רננים ברעננה. אלא שכוס התה הזאת כמעט הסתיימה במוות של הלקוח, אחרי שהתברר כי שאריות של מסיר שומנים נותרו בכוס וגרמו לו נזק אדיר.
כעת, על פי דיווח ב"ישראל היום", אותו לקוח שנפגע קשות תובע מארומה ישראל סכום גבוה של 9.2 מיליון שקל. על פי התביעה, הלקוח שתה את כוס התה כשלפתע החל להרגיש משהו מוזר. הוא פנה אל עובדי המקום ואמר להם "מה שמתם לי בכוס? יש פה רעל?".
 
בשלב זה, אחד העובדים החל להתווכח אותו ושאל האם הוא אלרגי לתה. אותו עובד טעם את התה, ירק אותו מיד והבין שאכן מדובר בתקלה חמורה ומסכנת חיים. באותו רגע הוזמן ללקוח אמבולנס והוא פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא. התובע אושפז שם במשך זמן מה, אחרי שהיה מורדם ומונשם במשך חמישה ימים והשתקפה סכנה ממשיך לחייו.
בתביעה צורפה חוות דעת רפואית של התובע בה נכתב בין היתר כי "התובע ממשיך לסבול מקושי בבליעת מוצקים וממעיט באכילת מוצקים. נגרם לו נזק קבוע באזור הקיבה בשל הצטלקות". ב"ארומה ישראל" הגיבו ל"ישראל היום": "היות שמתנהלת תביעה מולנו ומול חברת הביטוח, אנו מנועים מלהגיב בשלב זה".
עוה"ד ענת וגלעד גינזבורג, שמייצגים את התובע, מסרו ל"ישראל היום": "מדובר ברשלנות פושעת, שרק בנס לא הסתיימה במוות. נגרם לו נזק כבד לאיברים פנימיים שיותיר אותו עם נכויות קשות, שמהן יסבול כל חייו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שוטפי הכלים בני דודים או סודנים?
    טאלב 02/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגלו לי ארומה
    סגור
  • 1.
    נקווה שכל הרשת תעלם
    שמילץ 02/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא שכחנו את העמידה לצד מפגיני קפלן .אני וכל מכירים לא דורכים רגל הארומה ,כל אחד שנפגע מהרשת בצורה כלשהי צריך לתבוע אותם .
    סגור