בריאות

קופת חולים מאוחדת שוברת את השוק: זה השירות החדש שתקבלו

מאוחדת השיקה את "מאוחדת פארם BOX", שמאפשר למבוטחי הקופה לאסוף באופן עצמאי את משלוחי התרופות אותם הזמינו. "מאז תחילת המלחמה חלה עליה של 45% בהיקף רכישת התרופות אונליין. השירות החדש מאפשר ליהנות מהנוחות של ההזמנה אונליין, מבלי לחכות לשליח, וחוסך את הצורך להמתין בתור בבית המרקחת"
מערכת ice |  8
כרטיס הקופה הדיגיטלי (צילום דוברות מאוחדת, פלאש 90/ קובי גדעון)
מאוחדת השיקה את שירות "מאוחדת פארם BOX", המאפשר למבוטחי הקופה לאסוף באופן עצמאי משלוחי תרופות שאינן דורשות קירור ושהוזמנו דרך האתר או אפליקציית הקופה. השירות החדש יוצע תחילה במתכונת פיילוט במרפאות קריית אונו ומזכרת בתיה, ובהמשך יורחב למרפאות נוספות ברחבי הארץ.
"מאוחדת פארם BOX", היא עמדת חלוקה אוטומטית שמאפשרת למטופלים לאסוף את משלוחי התרופות שהם הזמינו, בזמן שנוח להם ובמהלך שעות פעילות המרפאה. לאחר הזמנת התרופות דרך האתר או אפליקציית מאוחדת, מתקבל קוד סודי בהודעת SMS, איתו ניגש הלקוח למרפאה בה ממוקמת עמדת מאוחדת פארם BOX, שם הוא מזין את מספר הטלפון ואת הקוד הסודי אותו קיבל, ובסיום תא האחסון בעמדה נפתח, והלקוח יכול לאסוף את התרופות שהזמין ללא המתנה בתור בבית המרקחת או מבלי שנדרש להמתין לשליח שיביא את התרופות לביתו.
 
שרון לוי-צ'רניחובסקי, אחראית פרויקטים אגף רוקחות ורשת מאוחדת: "מאז תחילת המלחמה חלה עליה של 45% בהיקף רכישת התרופות אונליין, ובחודש אוקטובר בלבד הייתה עלייה של 133% לעומת אוקטובר הקודם. השירות החדש מאפשר ליהנות מהנוחות של ההזמנה אונליין, מבלי להמתין לשליח, וחוסך כמובן את הצורך להמתין בתור בבית המרקחת".

קרדיט: מאוחדת
"מדובר בשירות חדשני שמאוחדת היא הקופה הראשונה להשיק, והוא מאפשר ללקוחות שלנו גמישות מרבית בקבלת התרופות", מסכמת לוי-צ'רניחובסקי. "מיד עם תחילת המלחמה אפשרנו ללקוחות הקופה להזמין תרופות עד הבית, ללא עלות דמי משלוח, וכעת מדובר בצעד נוסף שמשלים את השירות ומאפשר לכל אחד לקבל את התרופות שלו במועד ובאופן שנוח לו ביותר, כשמה שנמצא לנגד עינינו זה הרצון להקל ולייעל את תהליך אספקת התרופות למטופלים".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    כללית
    אורנה 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכללית זה קיים מזמן.
    סגור
  • 7.
    מי שיכול שיעבור מהר ממאוחדת
    נאוה 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שירות גרוע, המתנה ארוכה לתורים
    סגור
  • 6.
    מאוחדת
    רונית 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שירות הכי כרוע שיש. כל הרופאים הטובים עזבו הביאו את כל נבררה שייש הדרום (אשקלון). עיצבו את הסניף על חשבון המטופלים. יחס של הרופאים למטופלים גרוע ביותר בלגן גדול הולך בסניף ומנהלת רדומה.
    סגור
  • 5.
    אחלה רעיון (ל"ת)
    יעל 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    אני מרוצה מאוד במאוחדת (ל"ת)
    ישראל 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 3.
    ממש לא
    דניאל 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ממש לא הם הגי לא טובים
    סגור
  • 2.
    קופ"ח חולים עם שירות גרוע (ל"ת)
    אד 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 1.
    במכבי מזמן קיים שירות דומה
    מאקס 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עכשיו בקיץ או בחורף שמזג האויר מונע מחולים להסתובב בחוץ אני מעדיף שליח
    סגור