בריאות

בגלל גל החום: נחיל ענק של צרעות בדרך

מומחים בבריטניה מזהירים מפני עלייה בתפוצת הצרעות בקיץ הקרוב- בשל תנאי מזג האוויר האופטימליים להישרדות החרק 
מערכת ice | 
צרעה אסייתית (צילום wirestock)

נחילי ענק של צרעות אמורים לפלוש לבריטניה עד סוף הקיץ בגלל גל החום. מספר הצרעות צפוי להיות גבוה משמעותית בשל הטמפרטורות החמות יותר שנראו השנה, כאשר ההיקפים של אוכלוסיית הצרעות יכולים להשתנות משנה לשנה, כתלות בשינויים העונתיים ומזג האוויר שיכולים לקבוע את הסיכוי שלהן לשרוד עד האביב. כך דווח השבוע במגזין "LAD".


לפי הפרסום, מכיוון שצרעות בוחרות לבנות את הקינים שלהן במהלך האביב בעצים, בעליות גג ואפילו מתחת לאדמה, אם יש מזג אוויר גרוע, הדבר עלול להרוס את בתיהם ולהרוס את שיעורי ההישרדות שלהם. עם זאת, השנה, הטמפרטורות הגבוהות בשילוב עם פחות גשמים העניקו לצרעות את הסביבה האידיאלית להתרבות.

"עקיצות ועקיצות חרקים יגרמו בדרך כלל להתפתחות גוש אדום ונפוח על העור. זה עשוי להיות כואב ובמקרים מסוימים להיות מאוד מגרד. התסמינים בדרך כלל ישתפרו תוך מספר שעות או ימים, אם כי לפעמים הם יכולים להימשך קצת יותר", מסביר מדריך בנושא, של שירות הבריאות הלאומי בבריטניה.


לצד זאת, נכתב כי אנשים מסוימים עלולים להגיב באופן קשה יותר לעקיצת החרק החמקמק. כשבמקרים קיצוניים, העקיצה יכולה לגרום להתקף אפילפטי, המצריך טיפול רפואי דחוף. "חייג מיד  לאמבולנס אם יש לך או למישהו אחר תסמינים של תגובה חמורה. יש צורך בטיפול חירום בבית חולים במקרים אלה", מציינים בשירות הבריאות הבריטי.

 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה