בריאות

משרד הבריאות הסיר את אזהרת מי השתיה בערי הדרום

המשרד עדכן הבוקר כי כל דגימות המים חזרו תקינות וניתן לחזור לשגרה ולצרוך את המים לכל שימוש. ביום רביעי הוציא המשרד אזהרה חמורה לתושבי הדרום בשל עכירות גבוהה
מערכת ice | 
משרד הבריאות (צילום flickr/ zeevveez)
משרד הבריאות מעדכן הבוקר (שישי) כי הוסרה אזהרת המים העכורים בכל יישובי הדרום. למען הסר ספק, כל היישובים הבאים יכולים לשוב ולצרוך מי ברז לכל שימוש: נתיבות, בית הגדי, שדרות, ניר עקיבא, ניר משה, זרועה, זמרת, תושייה, כפר מיימון, שוקדה, עלומים, תקומה, יושיביה,נחל עוז, כפר עזה, שובה, סעד, בארי, חוות יזרעם, יכיני, גבים ורעים.
כזכור, ביום רביעי השבוע הוציא משרד הבריאות אזהרה חמורה בנוגע לאיכות המים ביישובי הדרום הנ"ל. דגימות המים הצביעו על רמת עכירות גבוהה. גולשים העלו ברשתות החברתיות תמונות וסרטונים של מי הברז העכורים-חומים, ורשויות מקומיות החלו לחלק במבצע לחלוקת מים ממאגרי חירום. בהודעה המקורית נכתב כי הסיבה לעכירות המים היא "הכנסת קו מים ראשי לפעולה".
 
עוד מסרו במשרד הבריאות כי "תושבי הישובים שברשימה מתבקשים להזרים מים עד לקבלת מים צלולים ולהרתיחם לפני השתייה ולפני הכנת מזון, וזאת עד הודעה ממשרד הבריאות כי המים ראויים לשתייה". סוף סוף הגיעה ההודעה המיוחלת ותושבי הנגב יזכו לשוב לשגרה לקראת השבת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה