בריאות

התרופה החדשה לסרטן? הסגולות של הדבש המתורבת נחשפות

הצלחה בניסוי של חברת הפוד טק ביו דבש. בניסוי שערכה החברה הצליחה להרוג תאים סרטניים על ידי דבש
מערכת ice |  1
אופיר דבש (צילום רפי דלויה)
חברת הפוד טק ביו-דבש (Bee-io) מודיעה על הצלחה בניסוי לייצור דבש מתורבת בעל פעילות אנטי סרטנית מוכחת. הצלחת הניסוי תאפשר לחברת הבת, ביו דבש טכנולוגיות בע"מ, להמשיך ולפתח ולייעל את יכולת ייצור הדבש המתורבת בעל הפעילות האנטי סרטנית המוכחת בהיקפים תעשייתיים בתעשיות נוספות כגון תעשיית הפארמה, הקוסמטיקה ועוד.
 
המטרה העיקרית של הניסוי הייתה להעריך בתנאי מעבדה את הפעילות האנטי-סרטנית של הדבש המתורבת של החברה (דבש קפה מתורבת מועשר בחלבון מזון מלכות מתורבת) בהשוואה לדבש קפה טבעי זמין מסחרית. הצלחת הניסוי הינה עוד שלב בפיתוח דבש מתורבת פונקציונאלי הדומה בהרכבו ובתכונותיו לדבש טהור אשר ישמש כ"מזון על".
חברת ביו דבש היא חברת פוד טק הממוקמת בפארק המדע, רחובות ומציעה פתרון חדשני הנותן מענה לביקוש הגובר לדבש בעולם, בדרך ידידותית לסביבה וברת קיימא – ייצור דבש ללא דבורים. היא עושה זאת מתוך מטרה לבטל את התלות התזונתית של האדם בדבורה ובכך "לשחרר את הדבורים" לתפקידן המסורתי – האבקה.
 
אופיר דבש, מנכ"ל ביו- דבש מסר: "הדבש ידוע בתכונות אנטי סרטניות וביכולתו להביא להחלמה של תאים. הניסוי שבוצע בתאי מלנומה (סרטן העור) הוכיח כי החשיפה של התאים הסרטניים לדבש קפה מתורבת מועשר בחלבון מזון מלכות מתורבת שיוצר בתנאי מעבדה גרמה לתמותה של עד 50% מהתאים הסרטניים, בדומה לדבש הקפה המסחרי שנבדק במהלך הניסוי. ביו דבש הינה מובילה עולמית בפיתוח דבש מתורבת בר קיימה, השומר על הערכים התזונתיים, הבריאותיים והרפואיים של דבש מסורתי. הוכחת היכולת האנטי-סרטנית של מוצר הדבש המתורבת שלנו תוכל לאפשר מגוון רב של שימושים בנוסף לתעשיית המזון, כגון תעשייה הפארמה והקוסמטיקה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אולי סירופ.. דבש זה ממש לא (ל"ת)
    אריאלה 09/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור