בריאות

חברת דנאל ממשיכה להסתבך: נסגרו חדרי ניתוח

חברת דנאל ממשיכה להסתבך. מספר חודשים אחרי ששלושה דיירים סיעודיים במעון השייך לה נפטרו כתוצאה מהרעלת מזון וטיפול לקוי, מתגלה כי שני מתחמי ניתוחים השייכים לחברה נסגרו על ידי משרד הבריאות
מערכת ice |  2
אילן ישראל, מנכ"ל קבוצת דנאל (צילום Moment הפקות צילום)
לפני מספר חודשים מתו שלושה דיירים סיעודיים במעון "בית דפנה" בחולון כתוצאה מהרעלת מזון וטיפול לקוי. בחודש אוגוסט הוצא סגירה לשני מתחמי ניתוחים במרפאת עתידים מדיקל סנטר הנמצאים ברמת החייל בתל אביב. המשותף להם? בשני המקרים בעלי המתחמים הינם חברת כוח האדם והסיעוד דנאל.
לחברה ישנם שני מתחמי ניתוחים ברמת החייל כאשר אחד הוא ותיק יותר והשני חדש. בביקורת פתע שבוצעה על ידי משרד הבריאות בחודש אוגוסט נמצאו ליקויים רבים במתחם הניתוחים הישן בעוד שהמתחם החדש פעל ללא רישיון. כתוצאה מכך הם נסגרו עד לתיקון הליקויים.
 
עתידים מדיקל סנטר הוא מרכז רפואי השייך לקבוצת עיניים, שהוקמה על ידי ד"ר שמואל לוינגר והפכה לחברה מובילה בתחום ניתוחי הלייזר. דנאל מחזיקה ב-61% ממניות הרשת. במתחם הישן ישנם שישה חדרי ניתוח המיועדים לביצוע ניתוחים שאינם מצריכים אשפוז של יותר מיממה ובהם ניתוחי פה ולסת, כירורגיה, אורולוגיה וכו'.
בעוד סגירת חדר הניתוח על ידי משרד הבריאות הינו הליך נפוץ במציאת ליקויים כגון אלה. בדנאל בחרו שלא לדווח על האירוע למשקיעים. לתפיסתם, סגירת חדרי הניתוח לא ישליכו על הכנסות החברה. נראה כי לכלל האירועים בחודשים האחרונים כן תהיה השפעה לרעה ביכולת הצמיחה של דנאל בתחום הרפואה.
משרד הבריאות מסר: "המשרד הוציא צו סגירה למתחם ניתוחים חדש שפעל ללא רישיון ועד לקבלת רישיון, וכן למתחם ניתוחים ישן שהתגלו בו ליקויים. לאחר שהוצהר על ידי המרפאה כי הליקויים המשמעותיים תוקנו, אישר המשרד לפתוח מחדש את מתחם הניתוחים הישן".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    משרד הבריאות מבלבל את המוח
    יעקב 10/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    משרד הבריאות יעשה הכל על מנת להסיט את הפעילות לעבר בתי החולים הציבוריים. בכל מחיר וברגל גסה והכל על חשבון הציבור, התורים הארוכים ודחיית הניתוחים בציבוריים יצאתם כבר מכל החורים.
    סגור
  • 1.
    יהושע (האיש שהקים את דנאל ) מתהפך בקברו .... (ל"ת)
    צדקנית 10/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור